Záróra

2018.08.08. 08:08

zarora.jpgKedves Olvasóim!

Több, mint 30 évet töltöttem Jehova Tanúi közelében. Kétkönyves (Paradicsom, Imádat) tanulmányozók voltunk a feleségemmel együtt. A hírnökségtől a gyülekezeti felvigyázói tisztségen át, egyéb társulati kiváltságokat láttam el. Kétgyermekes családomban igyekeztem példamutató 'igaz keresztényi' családfőként megfelelni a bibliai és a társulati követelményeknek. Amint egyre 'magasabb polcra' kerültem a teokratikus elrendezésben, élesebb rálátással tudtam megítélni, hogy hol nem egyezik az emberi cselekvésmód, a bibliai alapelvekkel. A teokratikus karrieristák 'felfelé' istenfélő arcot mutatva taposták egymást és a 'szürke', egyszerű és tényleg őszintén istenfélő mezei hírnököket. Ez a képmutató érvényesülést nem lehetett az 'igaz vallás' tisztaságaként értelmezni.

Szóval húsz év aktív szolgálat után megelégeltem a képmutatást, amibe nem tudtam belesimulni. Így a társulati, a gyülekezeti, a házastársi, a családfői és a személyes feladatoknak való megfelelés kényszere felemésztette az őszinte, de erőn felüli igyekezetemet. A segélykiáltásaim nem hallatszottak fel az égig, de még a közvetlen testvérek, hozzátartozók fülei sem hallották meg. A harmadik elkülönülésem már több éve megtörtént. Magam mögött hagytam Jehova Tanúit, a házasságomat, a gyerekeimet és átlépve a vörös vonalat. Hitehagyott halálraítélt lettem. Az oly szilárdnak tűnő fal megrepedt körülöttem. 

Megismerve néhány ex-Jehova Tanúi blogot, úgy gondoltam itt vannak a válaszok a kétkedők számára. Ez a fény, amely kívülről beszűrődött a fal repedésein, meggyőzőnek tűnt. Kritikus szemmel vizsgáltam az ezeken a felületeken megosztott Jehova Tanúit leleplező írásokat, elemzéseket és véleményeket és persze a hozzászólásokat. Elindítottam ezt a blogot, hogy segíteni tudjak én is az Egyházban levőknek és felnyissam a szemüket, hogy Ők is meglássák a fényt a repedésen át.

Egy közös blogban is résztvettem, mint társszerkesztő. Közel két évig tartott e közös munka. Aztán egyik napról a másikra az egyik külső ex-JT-s blogger kikezdte az egyik társunkat, hogy nem az a személy, akinek állítja magát és az írásai is sok esetben fikciók, nem valós tényeken alapulnak stb. Közvetlen bizonyíték nem került napvilágra. A közvetett bizonyíték csupán az volt, hogy e vádakra a társunk törölte az összes írását és kiszált közülünk. Ezek után nekem is el kellett hagynom a közös blogot, mert gyanús és megbízhatatlan lettem, mint Egonymus. "Nem árt az óvatosság" mondták néhányan. Ha nem fedem fel magam, akkor mennem kell. Mentem. A volt családom érdekei és jó híre előbbrevalók egy közös blognál. Ezt az indokot nem tudták elfogadni, holott nem ártottam senkinek. A zárt emberi szerveződések, ha kívülről nem, előbb-utóbb belülről bomlanak fel.

Ennek a szakításnak már lassan fél éve. Sokat gondolkodtam, hogyan tovább. Most már lassan tíz éve, hogy a Jehova Tanúi által körém 'épített fal' megrepedt és csak tovább szélesedett, beengedve a megértés fényét. Az ex-JT-s blogok kifulladtak. Az Egyházból több éve 'kiszakadt' tagok már nem a realitás talaján járnak. Szélsőséges megnyilvánulások, viták, ellenségeskedések jellemzik ezeket a oldalakat. Szétesett személyiségű bloggerek és kommentelők esnek egymásnak egy-egy témában. Személyeskedés, fenyegetés, durva szavak a jellemzőek. Az eredeti cél már érdektelen. E blogokat jellemző dolgok nemhogy segítenének bárkinek is, aki még Jehova Tanúja, hanem elriasztja ezen oldalaktól és igazolva látja, hogy 'a kutya visszatér az okádékára',

Arra az elhatározásra jutottam, hogy befejezem az úgynevezett ex-JT-s missziómat, és más, hasznosabb, érdekesebb témákat boncolgatnék. Egyre többen vannak olyanok, akik már felébredtek a materialista 'mátrix-kábulatból' és valós válaszokat keresnek a kérdéseikre. Hogy milyen kérdések és milyen válaszok...? Majd kiderül.

Persze ezt a blogot továbbra is üzemeltetem, de nem írok több cikket Jehova Tanúival kapcsolatban, Természetesen az eddigi írásaimmal kapcsolatos kommentekre válaszolok és beszélhetünk az abban foglaltakról. Valamint, ha valaki JT-s témakörben kíván cikket megjelentetni ezen az oldalon, szívesen közzé teszem.

Köszönöm minden kommentelőnek a megtisztelő érdeklődését!

Szeretettel, Egonymus

A bejegyzés trackback címe:

https://jt-blogger-egonymus.blog.hu/api/trackback/id/tr9114142065

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ramadillo 2018.08.29. 11:33:44

@Marci kérdez: Szívesen. Úgy lehet, hogy miközben a kezedben tartod, intenzíven figyeled a szeizmográfot, s ha bajt észlelsz, menekülsz.

@t.csilla: Ha már itt tartunk, rajtad mutatkoznak mentális problémák jelei. A helyedben konzultálnék egy pszichológussal. Komolyan.

t.csilla · http://blogjt.blog.hu/ 2018.08.29. 13:08:26

@ramadillo: Hát pedig nem én regisztrálom vissza magam különféle nicknevekkel, vagy éppen ugyanazzal, csak a pontot különböző betűk után rakom....Vagyis nem nekem van kismillió profilom, hanem úgy tűnik te vagy ebben oly nagyon gyakorlott, hogy másodperceken belül létrehozol egy újat.....
Amúgy tudtad, hogy Emesének van egy sötét titka?
www.youtube.com/watch?v=mENYuCMBu8c

t.csilla · http://blogjt.blog.hu/ 2018.08.29. 13:45:13

...azt hiszi szegény, hogy vakok között félszemű a király.....

ramadillo 2018.08.29. 13:52:46

@t.csilla: Ne terjessz hazugságokat se itt, se máshol. Nem regisztrálom vissza magam különféle nicknevekkel. :)
Ugyanazt a ramadillo nicknevet használtam, csak a pont vándorolt. Nem egy nagy kaland megcsinálni.

t.csilla · http://blogjt.blog.hu/ 2018.08.29. 14:15:00

@ramadillo: ezek szerint akkor Emese és a vakok már nem is számítanak...mert csak a pont vándorolt.
Hogy ez pont nem jutott eszembe!!!!
Ezt furcsállom. Mert Emese nagy kaland volt. Vagy mégsem?

ramadillo 2018.08.29. 14:19:37

@t.csilla: mi ez a sok baromság, amit összehordasz? :D
Megosztanád úgy, hogy én is értsem? Tudod, szerencsére nem látok a fejedbe.

sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.08.29. 15:00:22

nekem évekbe telt mire rájöttem, hogy van mód regisztálni ugyanazon ímélcímmel több nicket is. Van akinek ez teljesen természetes és az első regisztrálása után már tudja is, hogy van rá mód

t.csilla · http://blogjt.blog.hu/ 2018.08.29. 15:03:22

@ramadillo:
ugyan már...melyik része a baromság? Talán Emesének nincsen sötét titka? Vagy a vakok azok látnának? A vakoknak azt mondasz, amit akarsz, mert ők nem látnak téged. Attól még tudhatnak dolgokat rólad, nem?
Van, amikor a dolgok csak utólag nyernek értelmet, a sok apró elszólásból áll össze a kép. Te már itt nagyon sokszor elszóltad magad. Mondjuk, azt nem csodálom, hogy nem érted, mert éppen a fától nem látod. Adok egy nyomravezetőt.
Az alábbi videóban elhangzik egy mondat, ha figyelmesen végighallgatod, akkor érthetővé válik az, amiről beszéltem. Ha valóban ismered azt, amiről fentebb beszéltél, akkor megérted, a többi a te dolgod:
www.youtube.com/watch?v=yDNsaGDMz-c

t.csilla · http://blogjt.blog.hu/ 2018.08.29. 15:05:13

@sefatias:
Elvileg biztosan nem lehet olyan nehéz dolog, hiszen mi is csak regisztráltunk valahogyan, valamikor. De van, akinek ez még könnyebben megy, főleg, ha ez a munkája, egész nap rá ér, meg úgysem látja senki, amit csinál. Na! Hát nem?

sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.08.29. 15:07:41

@t.csilla: persze hogy nem nehéz. De ahhoz tudni kell, hogy van rá lehetőség. Namost aki most regisztrált, az egyből ismeri ezeket?

t.csilla · http://blogjt.blog.hu/ 2018.08.29. 15:12:54

@sefatias: :)
mert már regisztrált máskor, máshol, másnéven.....
Annak nem gond egy újabb nick...

sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.08.29. 15:15:09

@t.csilla: így van. Az tudja ezt, aki csinálja. Én valamikor regisztráltam Sefa néven is, amikor a Johnny kitiltott. De marha nehéz volt. :) De azóta azt törölték, mert nem használtam

ramadillo 2018.08.29. 15:49:03

@t.csilla: mivel szóltam el magam?
Semmivel, vakon tapogatóztok, mert nem tudtok mit kezdeni azzal, hogy nem egy régi kommentelő vagyok. Súlyos, amit csináltok.

Az internet nem csak a blog.hu-ból áll.
Hozzátok csak nemrég vezették be a netet?

t.csilla · http://blogjt.blog.hu/ 2018.08.29. 16:11:31

@ramadillo:
Hát már azt sem tudod, mivel szóltad el magad?
Szerintem olvasd vissza magad! Kismillió dologgal! Még egy vak is látja!

a századik juh 2018.08.29. 17:00:38

@ramadillo:

Lehet, akadt jelentkező a párkereső-hirdetésére,

amit "helyszíni tudósítás"-nak álcázott!

Vagy nem, és ezért ilyen frusztrált?

Inquisitive Man 2018.08.29. 17:20:32

@ramadillo: @t.csilla: Ez csak egy elterelő blöff Csilla kedves!

ramadillo 2018.08.29. 18:08:22

@Inquisitive Man: Az. :) Gondolom az a cél, hogy véletlenül se kommenteljen senki a blogra, mert különben jön a beteges gyanúsítgatás meg a "leellenőrzés".

sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.08.29. 19:53:34

@ramadillo: Szerintem a normális kommentelőkkel, akiknek az volt a célja, hogy egy aktuális téma megbeszélésében részt vegyenek soha nem bánt senki így. Azzal, hogy ezt erőlteted, és olyan vádakat hangoztatsz, amik amúgy nem igazak, csak az a célod vele, hogy hangoztatva legyen az ugyan eredményes megoldás, hiszen a fidesz is pont ezt a stratégiát alkalmazza a kommunikációjában, ám ahogy majd náluk is, úgy nálad is vissza fog ütni. Te aki azért "aggódsz" mert mi nem akarunk segíteni az embereknek, és szektás megoldásokat alkalmazunk, azt akarod elérni, hogy az évek óta minket olvasó, bennünket személyesen ismerő, rólunk már határozott véleménnyel bíró emberek most változtassák meg a véleményüket?
Szerinted ez sikerülhet?
Én vagyok Jehova Tanúi legelvetemültebb ellensége. Én vagyok az a blogger, aki miatt előszór reflektorfénybe kerültek az exjt blogok. Én vagyok az, aki sok cikkben leplezte le Jehova Tanúit. Én vagyok az, aki valós történeteket nyilvánosságra hozva mutattam be, hogy Jehova Tanúi milyen embertelenül bánnak egymással. Én vagyok az, aki a körzet egyik első emberéből, a kongresszusok, körzetgyűlések rendszeres előadójából lettem az aki vagyok most. És ennek ellenére a gyülekezetben a testvérek mind a mai napig jót mondanak rólam. Hét éve nem felejtettek el, és mind a mai napig visszahallom, hogy amíg én voltam az elnöklő felvigyázó, mennyivel jobb volt a gyülekezet. Szóval szerintem kár erőfeszítéseket tenned a befeketítésünkért, mert az eddig elért eredményeink, hírünk nem fognak elveszni. Az olvasók pontosan tudják kik vagyunk. Név szerint ismernek minket. Követnek a fészbukon, figyelik amit csinálunk.
Ezt egy lealjasozással nem fogod kitörölni belőlük. Névtelenül, a semmiből akarsz elérni valamit? Sok sikert! :)

ramadillo 2018.08.29. 20:23:49

@sefatias:
> egy aktuális téma megbeszélésében részt vegyenek soha nem bánt senki így

--> aki egyetért, az nem Gabi, aki pedig nem ért egyet, az csak Gabi lehet. Elég sajátos logika.

> Te aki azért "aggódsz" mert mi nem akarunk segíteni az embereknek, és szektás megoldásokat alkalmazunk, azt akarod elérni, hogy az évek óta minket olvasó, bennünket személyesen ismerő, rólunk már határozott véleménnyel bíró emberek most változtassák meg a véleményüket?
Szerinted ez sikerülhet?

Nem, ez egy újabb tévedés velem kapcsolatban. Azt akarom elérni, hogy ne szektás módszerekkel dolgozzatok, mert különben akkor az a határozott vélemény igen könnyen megváltozhat. :)

> Én vagyok Jehova Tanúi legelvetemültebb ellensége.

Nem te mondtad, hogy már nem foglalkozol exjt-témákkal?

sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.08.29. 20:25:20

@ramadillo: hihetetlen, hogy milyen szűklátókörű vagy :DDD egyszerű mondatokat nem értesz. :P na pá!

ramadillo 2018.08.29. 21:43:45

@sefatias: Az, persze. :)
Kár az gondolnod, hogy én be akarlak feketíteni titeket. Szerintem megteszitek ti magatoknak ezzel a trollkodással és értetlenkedéssel.

Inquisitive Man 2018.08.29. 22:43:29

@sefatias: TE, TE és TE, de ki vagy most? Egy Vezér Blogger? Miért nem mész vissza, hogy újra lehess Valaki?

Nem tartod ellentmondásnak, hogy TE, aki JT legelvetemültebb ellenségévé lettél, visszasírnak a gyülekezetbe? Ezt csak TE gondolod.

Az ottani babérjaid már megsemmisültek. Még most sem tudtál elszakadni a JT-és múltadtól?

Tehetetlenül vergődsz a saját ego-d diktálta kivagyiságban. És látszik, hogy nem érzed jól magad a bőrődben.

Langyos vagy. Mindenki kiköp a szájából. Nem tartozol már sehová.

Jelenések könyve:3:16 Így mivel lágymeleg vagy, sem hideg, sem hév, kivetlek téged az én számból.

sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.08.29. 23:01:29

@Inquisitive Man: :) nekem nagyon úgy tűnik, hogy ezt magadról írtad

sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.08.29. 23:17:26

@Inquisitive Man: hát még milyen gázos! Ez az átkozott zöldbab...

Egonymus+ · http://jt-blogger-egonymus.blog.hu 2018.08.30. 22:46:01

Na! Ha valaki azt mondja, hogy több, mint 1700 megnyitást és majdnem 200 hozzászólást eredményez ez a poszt, nem hittem volna el.

A szomorú az ebben az "eredményben", hogy számomra negatív előjelű csúcs. A 'Záróra' nem bántott senkit. Mégis ellenséges reakciókat váltott ki. Olyannyira, hogy semmi építő párbeszéd nem alakult ki. Két csapat egymásnak feszülése alakult ki. Az eredmény? Döntse el az olvasó!

Mindenkinek köszönöm a pro-kontra kommenteket! Vannak, aki ésszerű beszélgetésre törekedtek, de ez nem alakulhatott ki az elterelő mellébeszélések miatt. Vagyis érdemi vita nem alakult ki.

Mindenesetre a tanulság levonható. Milyennek is kellene lenni a kommentelés stílusának? Kell-e sértegetni azt, aki nem ért egyet valamiben? El lehet-e fogadni a másik nézőpontját is? Netán igazat adni neki, ha tényleg igaza van? Még sorolhatnám.

A csúcson kell abbahagyni! Szokták mondani. De, mint írtam ez egy negatív csúcsra sikeredett. E néhány hét alatt lezajlott kommentáradat meggyőzött arról, hogy tényleg jól döntöttem, hogy "kiszállok" az úgynevezett ex-JT-s blogok világából és tovább lépek új dolgok felé. A volt blogtársak stílusa nem az én világom. Nem értik, hogy az emberi kapcsolatok sokkal értékesebbek, minthogy ellenséges, tiszteletlen, bántó és durva módon lábbal tiporja bárki is.

Többször hangot adtam, hogy nincs bennem harag senki iránt. Csak szomorúság tölt el, mert lehetett volna másként is. :(

Áldás és Békesség!

Szeretettel, Egonymus

sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.08.31. 08:30:05

@Egonymus+: Érdekes, hogy ebben a kommentben kritikát fogalmazol meg a kommentek stílusa miatt, a sértegetések miatt és amiatt, hogy a másiknak nem fogadják el a nézőpontját. És a poszt pont azért felháborító, mert sokakat megsértesz benne, mivel képtelen vagy elfogadni mások nézőpontját. Ez az egész hiszti ezért van. Ez azt jelenti testvérem, hogy kegyetlen módon nem vagy tisztában a saját hibáiddal, és a kapott jogos kritikát slértegetésnek érzed. Az így felmerült problémáid okaként másokat határozol meg. Ezzel próbálod helyrebillenteni a saját önértékelésedet. Ám ezzel a problémákat nem oldod meg, sőt tetézed. Ezért van szükséged a messianizmusodra, úgy tekinted magad, mint az a próféta, akiről jézus beszélt, akit a saját hazájában nem hallgatnak meg. A hozzáállásod semmit sem változott tanú korod óta. Súlyos noé szindrómában szenvedsz, és ez látványosan rányomja a bélyegét a kapcsolataidra.
Ha nem lenne benned harag mások iránt, akkor nem írtál volna ilyen lekezelő posztot. És ha lenne egy csöpp eszed, akkor rájönnél, hogy annak, ami itt kialakult, egyedül e te hülyeséged az oka

a századik juh 2018.09.02. 17:12:43

@Egonymus+: Úgy látom, törölték a múltat. Orwell szelleme átragadt a kritikusokra a kritizált szervezetről?

Inquisitive Man 2018.09.02. 22:38:31

@a századik juh: Igen érdekes, hogy próbáltam kommentben megkérdezni közös blog működtetőitől az --- Esetleges OFF témák fóruma ITT ---ben, hogy miért törölték a --- Reposzt (reakció, és egyben rendhagyó is) --- Marci féle bejegyzést az összes kommenttel együtt.

Azzal szembesültem, hogy ki vagyok tiltva. Miért és meddig? Arra már nem futotta, hogy ezt közöljék is.

Ez a manőver felér egy beismeréssel, hogy mellé lőttek a poszttal. Menekülnek és el kell tüntetni a kompromitáló bizonyítékokat. Szánalmas!

@t.csilla:
Persze Csilla főadmin rögtön számonkérte Egont, ha valamit moderált.
Pl. @Egonymus+:
"Csak tudnám, hogy ilyenkor hol van a soros admin, hogy érvényt szerezzen a "szabályzatnak"?"
Persze, nálad azonnal megjelent az 'admin" főleg amikor az előző kommenteket kellett gyorsan kitörölni, ugye?

Ha jól láttam Egon visszatette, amit annyira hiányoltál, de van annyi vér a pucátokban, hogy visszategyétek Marci posztját?

Ha esetleg válaszra méltattok, kérlek itt tegyétek, ne a téglafal előtt, mert ott nem engedtek kommentelni!

t.csilla · http://blogjt.blog.hu/ 2018.09.02. 22:49:59

@Inquisitive Man:
Marci posztja nem moderálva lett, hanem ő maga törölte, ahogyan a blogját is.
Erről bővebben ő tudna nyilatkozni, ha még szóba áll veletek. A blog többi adminjának ebbe beleszólása nem volt és nincsen.

Inquisitive Man 2018.09.02. 23:12:36

@t.csilla: Sajnálom és értem.

Megsértődött? A kritikát bírni kell.

Miért és meddig vagyok kitiltva? Ez a kérdés elkerülte a figyelmedet.

a századik juh 2018.09.03. 06:43:42

@Inquisitive Man:

"Miért és meddig vagyok kitiltva?"

Hát csak, mert Csilla maradt egyedül, és ő úgy ítéli meg, hogy minden kritika rossz,[akárcsak a Gabi] és mert nincsenek fékei és ellensúlyai [akárcsak a Gabinak]. És "őrökre" ki vagy tiltva, mert csak!

Csilla nem tudja kezelni a kritikát [miként a Gabi sem tudta] és blogszabályzatok sűrű szövedékével védi mindenki mástól a Közös blogot, ami immár csak az övé.

Fordításokkal tölti fel a Közös blogját [pont, mint Gabi tette] amely fordításokba beleszövi a saját "fényét" is. [akárcsak a Gabi]

Megjegyez, megró, megfenyít, kiközösít, és elmebetegnek nevez és állít be mindenkit, aki nem fogadja el a szélsőséges nézeteit és rozsdaette vaslogikáját.

Nincs is ezzel semmi gond, hisz az ő blogja, ő hívta életre, és ő építette fel.

" ha még szóba áll veletek"

Bizony, mindenért CSAK A MÁSIK a hibás, ő szent és hibátlan! [pont, mint a Gabi]

ramadillo 2018.09.03. 08:16:12

Nem tudhatjuk, hogy milyen indokkal történt a törlés és hogy milyen beszélgetést folytattak egymás között.

Biztos vagyok benne, hogy a tiltás nem a kritika ellen szól, hanem mert végeérhetetlen vitát folytatunk (én is ezért kaptam, ez nyilvánvaló).

A legutolsó hozzászólásában nem írt semmi rosszat, szerintem ne támadjátok ezért.

a századik juh 2018.09.03. 12:50:13

@ramadillo:

"t.csilla · blogjt.blog.hu/ 2018.09.03. 11:35:41
Az elmúlt hetek troll-támadásai miatt kénytelenek voltunk előmoderációt bevezetni."

ELŐMODERÁCIÓ, Troll-támadás... királyi többes!

ramadillo 2018.09.03. 14:44:34

@a századik juh: Nem szóltam... :)
Amikor nem tudnak mit kezdeni az igazsággal és nincsenek használható érveik, akkor jön a cenzúra. Tipikus.

a századik juh 2018.09.03. 15:50:13

@ramadillo: Tipikus bizony!

Már csak azt kéne bevezetniük, hogy maximum 200 karakterrel lehessen előmoderálás alatt is kommentelni, de kötelező legyen úgy kezdeni, hogy: Nagyon tetszett a cikk... :(

a századik juh 2018.09.03. 16:06:26

Legújabb közös blog cikk nagyon átjött:

"Sajnos nincs megjeleníthető bejegyzés..."

Csak így tovább, Csilla!

a századik juh 2018.09.03. 19:31:43

"Lektorálta: t.csilla"

Eddig csak fordított a közös blog megmaradt adminja, mostantól "lektorál"!

Az azért nem semmi!

Miként a választott és "lektorált" cikk mondanivalója sem:

"felszólítva a hatóságokat, hogy fejezzék be az eljárást a csoport [Watch Tower-fanok ]ellen."

A Közös Blog cikke pontosan úgy próbálja meg beállítani a történéseket, mint a Watikáni Wezetők:

"Jehova Tanúi ellen"

Pedig ez korántsem így van, de Csilla úgy érzi, valamiért a Watch Tower pártját kell fognia jogilag és erkölcsileg.

Pont, mint ahogyan azt a Gabi tette.

:(

Inquisitive Man 2018.09.03. 23:12:48

@a századik juh: Gondolom a vezér-troll Sefa biztos nem lett kitiltva.

Akkor most érezzem troll-támadónak magam?

A közös blog elment a csupasz vakolatlan (tégla)falig, és már lassan senkit sem érdekel, hogy be lesz-e vakolva. :)

Vajon meddig tart ki Csilla? A blogtársak néma csöndben kihátrálnak Csilla háta mögül. Micsoda szolidaritás!

Igaza lesz Egonnak: --- Az ex-JT blogok szép lassan eltűnnek a süllyesztőben. ---

a századik juh 2018.09.05. 06:33:16

@Inquisitive Man:

"Blogromboló trollbloggerek!" :)

sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.09.05. 20:39:29

@Inquisitive Man: Nem a csilla mögül hátrálnak ki, csupán nincs kedvük, és idejük sem hülyeséggel foglalkozni. És amit ti csináltok, az hihetetlenül fárasztó. Persze, ha az a célotok, hogy az exjt blogokat tönkrevágjátok, akkor eredményesek vagytok. Csak épp az eredmény mutatja az indítékot!

sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.09.05. 20:40:51

@Inquisitive Man: :) én vagyok a vezértroll? :)

Azt hiszem a féltékenység szól belőled :D

Inquisitive Man 2018.09.05. 21:05:45

@sefatias: Neked bezzeg töretlen a kedved hülyeségekkel foglalkozni.

A tönkrevágásban te vagy a mester.
Az eredményes trollkodásod miatt már a második blog szűnt meg.

Az országos hírű barátod is beadta a kulcsot. Ezzel beismerte, hogy lukat rúgott a posztjával.

Rád féltékenynek lenni. Örülnél neki, mi? Ne tedd már magad még nevetségesebbé.

sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.09.05. 21:14:05

@Inquisitive Man: Második? Melyik volt az első? És melyik a második?

Inquisitive Man 2018.09.05. 22:37:03

@sefatias: Aki elolvassa a kommentjeidet, csak röhög rajtad.

Soha nem a lényegre reflektálsz.

Tiszta ovis vagy! --- Második? Melyik volt az első? És melyik a második? --- Mintha ütődött lennél és nem tudnád melyik az a kettő. De hát ezek szerint a gyenge felfogásúakhoz tartozol. Majd lassan írom, hogy értsd! :)

Az első közvetlenül a te kitartó nyomozásod eredménye, amit érthetetlen módon nem társz fel. --- Hagyjuk élni! --- valami ilyesmit írtál. Szegényt még talán sajnálod is, hogy törölte a blogját. Na őrá aztán voltál te igazán féltékeny. A nyomába sem értél és nem is fogsz.

A második meg a haverod blogja, amit közvetve szintén te intéztél el, mert nem tudtátok beismerni, hogy Egonnak van igaza és ezt még Marci is igazolta a posztjával. Ha kimaradtál volna belőle, talán nem szünteti meg az oldalát. De nagyon élvezted a nagy arcodat, amit bet(r)o(l)ltál, de Egonnal kapcsolatban az öngól, öngól maradt.

2:0 neked. Melyik lesz a harmadik és milyen módszerrel?

sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.09.05. 23:00:37

@Inquisitive Man: én inkább úgy fogslmaznék, hogy fogalmad sincs mi a lényeg. De most kibújt a szög a zsákból. Ezek szerint te a gabit áldozatnak tekinted, akit én szemét módon tönkretettem?

Inquisitive Man 2018.09.05. 23:42:37

@sefatias: --- akit én szemét módon tönkretettem? ---

Jól írod, igen.

sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.09.05. 23:45:07

@Inquisitive Man: :D ha te a gabit véded, akkor az két dolgot jelenthet. Az egyik, hogy annyi eszed van, mint egy zsák krumplinak, a másik, hogy te is a gabi mögött álló személy egyik nickje vagy. Amit eddig is sejtettem. :)

Inquisitive Man 2018.09.06. 11:29:21

@sefatias: Természetesen. Mindenki Gabi nick-je, aki nem ért egyet veled.

Most már biztos lehetsz benne. :)

sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.09.06. 20:29:32

@Inquisitive Man: Hát nem egészen. Megint leegyszerűsíted a dolgot. Mint általában a szektások. Ezer lehetőség van még

Inquisitive Man 2018.09.06. 22:56:01

@sefatias: Hagyjuk! Soha nem a lényegre válaszolsz.

Egy épkézláb, összeszedett válaszod nincs.

Játszod itt a laza nagyképűt.

Értelmetlen párbeszéd. Csak rabolod az időmet.

Szia!

sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.09.07. 00:09:12

@Inquisitive Man: nem játszom. Tényleg laza vagyok és nagyképű :P

sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.09.07. 07:07:09

@Inquisitive Man: >>Hagyjuk! Soha nem a lényegre válaszolsz.<<

Egyébként mire kellett volna válaszolnom?

Atyek 2018.09.07. 18:02:22

Ez lesz a fikablog. Nagy ötlet, és hiánypótló. :-)

a századik juh 2018.09.08. 06:40:00

@Atyek: Fikablogot említettél? Akkor ezt nézd:

"@kingdom:

"troll támadás"

"troll, szellemi roncs, emberi hulladékok"

"A trollok"

" telehányják "

" a tahók"

"a trollok ki fognak nyiffanni"

a századik juh 2018.09.08. 06:51:58

@Atyek:

"A külföldi blogokon nem divat az ilyesmi. Nem hiszem, hogy csak azért, mert vehemensebb a moderálás."

Kedves Kingdom

A külföldi blogokon vajon divat-e a trollozás?

A külföldi bloggerek vajon letrollozzák-e, és "szellemi roncs"nak, "emberi hulladékok"nak nevezik-e azokat, akik nem értenek egyet velük?

Moderálnak-e a külföldi blogokon szó nélkül, VAN-E 2 OLDALNYI BLOGSZABÁLYZATUK?

Írnak-e személyeskedő és minősítő posztokat a kizárt személyekről?

Nem tudom ezekre a válaszokat, de azt tudom, ha ilyeneket szeretnék hallani, a vénekhez fordulok, akik érzéketlen béresek, a Watch Tower rabszolgái, akik saját anyjukat, gyermekeiket is hátbadöfik és beárulják, hogy az Őrtorony fénye rájuk csillanjon.

A szociális érzéketlenség remek példái ők, és ti is.

Elfelejtettétek, hogy akik ide írnak, azok honnan jönnek?

Elfelejtettétek, ti honnan jöttök?

Sajnálom.

Inquisitive Man 2018.09.10. 22:25:09

@a századik juh: Ugyan-ugyan. Marci kérdez után most Atyek néven viszhangozza Sefa barátjának véleményét.

És hol van az ő blogja? Egy fikablog még mindig lehet valamire jó, de egy törölt blog a nullával egyenlő.

--- Elfelejtettétek, ti honnan jöttök? ---

Elfelejtették. És már rosszabbak a hitetlennél is. Gátlástalanok.

a századik juh 2018.09.11. 20:22:10

@Inquisitive Man:

Trolltámadás miatti előmoderálás, zárolt posztok, 60 dollárosnak beállított könyv ajánlója a Csilla véleményeit tartalmazó linkrengeteggel...

A Sefa szerint én nem értem, hogy mi folyik itt, hát igaza van, de szerintem sokan nem értik még rajtam kívül.

Vagy Ő nem érti, hogy ugyanezeken és ugyanígy "vitáztunk" a Gabival is, de pont ugyanezeken, és pont ugyanígy!

Inquisitive Man 2018.09.11. 21:52:07

@a századik juh: Én sem értem.

Előmoderálás??? Jajj, de megnő majd a látogatottságuk. Moderátor cenzúra! :)

Sefa indítéka vajon mi lehet?

Sorra játsza a főszerepeket az exJT-és blogok tönkretételében.

Ha ő nem foglalkozik JT-és témákkal, más se foglalkozzon.

ramadillo 2018.09.12. 08:50:34

@a századik juh: Sajnálom a dolgot, mert a régi cikkek hasznosak. Nem értem, miért fordult át ebbe az egész, de érdekelne. Kizárólag Gabi miatt? Régen is ilyen stílusban írtak, vagy csak most kezdték el másolni a JT módszereket?

Sefatias indítéka szerintem annyi, hogy még mindig vénnek hiszi magát.

a századik juh 2018.09.12. 14:32:26

@ramadillo: "Kizárólag Gabi miatt?"

Csilla zárja ki azokat, akiknek nem tud válaszolni, és Csilla hiteti el azt a saját eszmefuttatásairól, hogy azok Lloyd gondolatai. Csilla védi a Watch Towert a jogi támadások lehetőségétől, és Csilla az, aki az Orosz események kapcsán ugyanazt a retorikát alkalmazza, mint a Watch Tower. Csilla a közös blog "befolyásos" személyisége, és Csilla a Joker blogjának "befolyásos" személyisége. Saját blogján nem tudott elérni semmi, ezért mások által létrehozott és felfuttatott blogokon próbál feltörni, látjuk, milyen sikerrel. Kezdte Gabi blogján, aztán a közös blogon, és Joker távozása után Joker blogján. Mindegyik blog szét lett verve...Még az indexes riportjában is átláttak a szitán. Van egy mondás, hogy ha meg akarsz ismerni egy személyt, adj neki hatalmat. Csilla így-úgy -amúgy "hatalomhoz" jutott a közös blogon, és a Joker volt blogján. Csak egy maradhat! :) Aki eddig nem ismerte, most megismerheti. Nekem már volt szerencsém hozzá, amikor még "Gabi" "szoknyája" mögül kiabált, most pedig átvette "Gabi" szerepét.

Persze ez csak az én véleményem.

Inquisitive Man 2018.09.12. 15:54:19

@a századik juh: Csillának nagyszerű háttérharcosa van Sefa személyében.

--- in memoriam Marci --- Van helyette Atyek. :)

Majdnem elsírtam magam Sefa posztján.

ramadillo 2018.09.13. 08:26:32

@a századik juh: Köszönöm az összefoglalót, tanulságos volt! :)

Atyek 2018.09.13. 13:37:21

@Inquisitive Man:
"Van helyette Atyek"
Ez a nickem beazonosítható, és 2015.07.07. óta aktív te pöcs. Már nagyon irritálsz, tenyérbemászó a stílusod. Te tudod, hogy én ki vagyok, és én is nagyon jól tudom, hogy te ki vagy. Javaslom, hogy beszéljünk meg egy találkozót privátban valahol hamarosan, és mint férfi a férfival négyszemközt beszéljünk át mindent. Tudod, ahogy te is szereted csinálni... Nehogy az legyen megint, hogy a 260-as buszon elkezdek kérdezősködni egy fiatal lánytól, és alig bírj elmenekülni. :)

Inquisitive Man 2018.09.13. 15:46:38

@Atyek:Köszönöm kedves becézésedet! :)

Látszik, hogy kinek a barátja vagy 30 éve. A mocskos stílus ugyanaz.

Bírni kell a kellemetlen kritikát! Emlékszel még mit jelent a hosszútűrés? :)

Ki foglalkozott a nickeddel? Megterhelő három blog üzemeltetése. Nem egy nyuggernek való elfoglaltság. Kettő kifújt. (A Marci kérdez blogodat sajnálom. Ott értelmes dolgokat írtál, szalonképes stílusban.) Egy maradt. Folytathatod azon.

Fogalmad sincs ki vagyok. Lehet, hogy nő vagyok. Hogy fogunk, mint férfi a férfival beszélgetni? Elhamarkodottan írsz, mint ahogy a posztoddal is mellélőttél.

Fölösleges árnyalt fenygetőzéssel operálnod. Én tudom ki vagy. Te nem tudod, hogy kit takar IM.

A fiatal lányokat meg ne molesztáld a 260-as buszon! Nem csoda, hogy elszaladnak előled. :)))

Engem nem irritálsz. Alapvetően igaz, hogy jó ember vagy (ahogy Sefa barátod írta). Még szerethető is vagy, mint egy --- mérges kismalac ---. Ne szívj mellre mindent!

Engem se vegyél annyira komolyan!

Atyek 2018.09.13. 16:13:58

@Inquisitive Man:
Milyen kritikát? Aki visszatekinti a regisztrációd óta leírt hozzászólásaidat, tisztán láthatja, hogy egy épkézláb normális kommented sincs, csak fikázás. Hol ide, hol oda. Ezekkel nem lehet mit kezdeni.

blog.hu/user/813626/tab/activity

Ki foglalkozott a nickemmel? Hát pont te voltál az, aki úgy akart beállítani, hogy Marci helyett Atyek van.
Tudod, értem én a poént, de nem szeretem. A hosszútűrésről meg annyit, hogy a leghosszabb dolgoknak is van egy végük. A hosszú nem egyenlő a végtelennel. Az egy jól behatárolt sáv. Kinek mennyi...

a századik juh 2018.09.13. 17:31:11

@Inquisitive Man:

" Megterhelő három blog üzemeltetése. ... Kettő kifújt. ... Egy maradt. "

Nocsak!

Melyik az a három?

sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.09.13. 18:12:43

@a századik juh: :) ez kábé annyira hiteles infó, mint a többi :D. Jól elrágódtok a gumicsonton

a századik juh 2018.09.13. 18:34:06

@sefatias: Árnyaltabban kéne gondolkozni... vagy csak nekünk?

a századik juh 2018.09.13. 18:42:11

@sefatias: Az előbb Atyek belinkelt pár dolgot egy kommentelőről, amiről a kommentelő azt állította, hogy nem hiteles.

Mi történik, ha le lesz írva a 3 blog neve, amelyről már előre leszögezted, hogy nem hiteles?

Atyek 2018.09.13. 18:45:18

Nem tudom, hogy jó helyen járok-e, de segítséget szeretnék kérni. Szertnék hozzájutni ehhez a könyvhöz dedikáltan, ha lehet:

moly.hu/konyvek/neumann-karoly-reszletek-a-feneketlen-to-multjabol

Ha van rá mód, akkor a Gyüliszexből is kérnék egy példányt. :)

a századik juh 2018.09.13. 18:53:39

@Atyek: Az író hogyan kötődik a Jehova Tanúi témakörhöz?

a századik juh 2018.09.13. 18:58:54

@Atyek: Nem biztos, hogy sokáig csend lesz, de érdekelne a véleményed konkrétabban is. :)

a századik juh 2018.09.13. 19:47:53

@Atyek: Ha így van, pusztán csak az indok nem világos, illetve hogy Sefa miért mondta, hogy "hagyjuk...megérdemli".

a századik juh 2018.09.13. 19:49:44

@a századik juh: Könyvet akar írni volt szektatagokról, és nem akar fejenként és alkalmanként 15 ezret fizetni?

Vagy egyéb köze is van a tanúkhoz, netán a szervezethez?

Atyek 2018.09.13. 20:19:15

@a századik juh:
Olvasd el a Gyüliszexet, már mondtam...

a századik juh 2018.09.13. 20:29:49

@Atyek: Próbáltam, de nem tetszett.

sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.09.13. 20:32:14

@a századik juh: Nekem se. Mikor olvastam, tudtam, hogy hazugság az egész. Azt is a "Gabi" írta

sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.09.13. 20:40:35

:DDDD
Mit találtam: "sefatias, van egy olyan gyanúm, hogy te írtad Palotás László néven a Gyüliszex c. könyvet."

a századik juh 2018.09.13. 20:57:42

@sefatias: Nekem az a top, amikor a 12 éves Gabi elcsábította a vénfeleséget a királyságterem padlásán.

Meg amikor rezgésanalízissel megtalálta Rutherford koporsóját egy szupertitkos csoport emlékei alapján.

Vagy amikor nekihajtott egy poszternek. Ezek a történetei sokkal olvashatóbbak, mint a gyüliszex.

Mondjuk volt hasonló története, amikor eladta magát kamuból egy körzetfelvigyázónak talán, és interneten perverzkedtek egymással.

Engem egyszer rá akart venni, hogy nyomozzak a Tánczos Gábor ügyben, merthogy valójában egy befolyásos Tanú fia volt a gyilkos.

Vagy amikor a szervezet hosszas tanakodás után 2 testvérnőt küldött a leszbikus tag megtérítésére, és bikiniben tanulmányoztak a medencében.

De azt sohasem bocsájtom meg Neki, hogy a Jw.orgia nevet lenyúlta!:)

Az az én ötletem volt!

a századik juh 2018.09.13. 21:01:06

@sefatias: "te írtad" Hiába no, Joker kéne ide, Ő kianalizélné, hogy ki írta!

Ezt hol találtad?

sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.09.14. 18:32:35

@a századik juh: Ez a tánczos Gábor ügy érdekel. Én is beszéltem erről azzal a fickóval, aki a Gabit alkotta. Írhatnál erről

a századik juh 2018.09.14. 20:03:45

@sefatias: Nem találtam meg a levelet, amiben erről beszéltünk. Az volt a lényege, hogy pedofil indíttatásból történt, egy picit visszamaradt véngyermek tette, akit utána az apja elrejtett valamelyik Bételben talán. És hogy nyomozzak ez ügyben majd írjam meg, mert akkor bevágódhatok nála. Ennyire emlékszem, úgy emlékszem, e-mail volt, de a tőle jött levelek közt nem találtam.

sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.09.14. 20:52:24

@a századik juh: Na hát akkor ez is egy bizonyíték, hogy a Gabi az a srác, akit lebuktattam.

Inquisitive Man 2018.09.15. 21:11:31

@a századik juh: Egy kicsit vasszavettem az aktivitásból.

Kaptam egy kis figyelmeztetést Egontól.

1. Marci kérdez... (kifújt)
2. Atyek blogja (ez maradt)
3. A közös blog adminja (kifújt)

Vagy tévednék?

a századik juh 2018.09.16. 08:04:06

@Inquisitive Man:

"sefatias · sefatias.blog.hu 2018.09.13. 18:12:43

ez kábé annyira hiteles infó, mint a többi :D. "

Nekem hitelesnek tűnik! Akkor Sefa szerint a többi is az?

Egonymus+ · http://jt-blogger-egonymus.blog.hu 2018.09.18. 23:15:07

Nos. Lehet, hogy a 265. kommenttel és 2747 poszt-megnyitással lehúzhatom a rolót.
Mindenki kiadta magából, aminek ki kellett jönni és látszólag megnyugodott a háborgó komment-hullámverés.
Eredményekről nem beszélhetek. Inkább veszteségekről. Sajnos 'Marci kérdez...' oldala eltűnt. Az exJT blogok kezdenek lefagyni.
Aztán a valamikori "közösblogmunkatársaim" közül, ketten kapásból töröltek a FB-os ismerőseik közül. Ez önmagában nem is lenne baj, de nem értem miért? Nem bántottam egyikőjüket sem. Na mindegy, ez van.

Közzé akartam tenni Marci "Reposzt" bejegyzését, de már nem elérhető az archívtárban. Ha van igény rá, fel tudom tenni kommentekkel együtt, mert elmentettem.

Áldás és Békesség!

Szeretettel, Egonymus

a századik juh 2018.09.19. 21:01:10

@Egonymus+: Ellenkezőleg, most kéne még egy posztot írnod! :)

magnolia21 2018.09.20. 10:46:42

@Egonymus+: Végre, hogy lezárult ez a parttalan vita. Ez az egymás mellett elbeszélés. Kicsit csodálkoztam, hogy nem veszel részt ebben, hiszen ez a te oldalad. Egy-két embert én biztos töröltem volna. Bár az alpári stílusukkal igazából magukról állítottak ki szegénységi bizonyítványt. A legszomorúbb az az egészben, hogy még büszkék is rá, hogy ilyenek. És még arccal és névvel is vállalják ezt! Azzal, hogy törölték a közös blogról a Marci írását elismerték, hogy mekkora tévedés volt a részükről.

Egonymus+ · http://jt-blogger-egonymus.blog.hu 2018.09.20. 22:12:14

@a századik juh: Miről írhatnék még egy posztot Báránykám? Mi jöhetne még a 'Záróra' után?
Megyek az utamra. Meggyászoltam a JT-s múltamat. Megpróbáltam a az őszinte szívűekhez szólni itt az oldalamon. Csak remélhetem, hogy akihez kellett, eljutottak a gondolataim.

Egonymus+ · http://jt-blogger-egonymus.blog.hu 2018.09.20. 22:30:42

@magnolia21: Valós dolgokat fogalmatál meg. Nem akartam beszállni az egymást meg nem értők közé, mert lehúzott volna érzelmileg. Törléssel nem akartam befolyásolni a párbeszédeket. Olvastam és elemeztem a kommenteket. Tanulságos volt.

Láthattad, hogy volt, aki arccal és névvel vállalta a nem éppen kedves hozzászólásait. Pedig ezt a stílust sokszor az "arctalan" kommentelők alkalmazzák.

Én ismeretlenként sem voltam gátlástalanul durva senkihez sem. És mégis potenciális veszélyforrásként tekintett rám néhány admin a közös blogban. Voltak persze, akik nem foglaltak állást. A két éves közös munka sem győzte meg a bizalmatlanokat arról, hogy ártalmatlan vagyok. Biztos így kellett történnie.

Inquisitive Man 2018.10.10. 12:28:45

@Egonymus+: Mi az, hogy kezdenek lefagyni az exjt-s blogok?

Hetek óta semmi aktivitás! Döglött, kifulladt oldalak.

Ennyit a magasztos célokról.

a századik juh 2018.10.17. 05:39:33

@Inquisitive Man: Indíts blogot, vagy írj posztokat. :)

Inquisitive Man 2018.10.28. 22:56:25

@a századik juh: Ugyan! Csak viccelsz, ugye?

Egon legalább emelt fővel jelentette be a zárórát.

Nem kívánok döglődő halként heverni a fövenyen, a többi híres-neves bloggerrel.

A te blogod is eldöcög még. Aztán...?
süti beállítások módosítása