Kedves Olvasóim!
Több, mint 30 évet töltöttem Jehova Tanúi közelében. Kétkönyves (Paradicsom, Imádat) tanulmányozók voltunk a feleségemmel együtt. A hírnökségtől a gyülekezeti felvigyázói tisztségen át, egyéb társulati kiváltságokat láttam el. Kétgyermekes családomban igyekeztem példamutató 'igaz keresztényi' családfőként megfelelni a bibliai és a társulati követelményeknek. Amint egyre 'magasabb polcra' kerültem a teokratikus elrendezésben, élesebb rálátással tudtam megítélni, hogy hol nem egyezik az emberi cselekvésmód, a bibliai alapelvekkel. A teokratikus karrieristák 'felfelé' istenfélő arcot mutatva taposták egymást és a 'szürke', egyszerű és tényleg őszintén istenfélő mezei hírnököket. Ez a képmutató érvényesülést nem lehetett az 'igaz vallás' tisztaságaként értelmezni.
Szóval húsz év aktív szolgálat után megelégeltem a képmutatást, amibe nem tudtam belesimulni. Így a társulati, a gyülekezeti, a házastársi, a családfői és a személyes feladatoknak való megfelelés kényszere felemésztette az őszinte, de erőn felüli igyekezetemet. A segélykiáltásaim nem hallatszottak fel az égig, de még a közvetlen testvérek, hozzátartozók fülei sem hallották meg. A harmadik elkülönülésem már több éve megtörtént. Magam mögött hagytam Jehova Tanúit, a házasságomat, a gyerekeimet és átlépve a vörös vonalat. Hitehagyott halálraítélt lettem. Az oly szilárdnak tűnő fal megrepedt körülöttem.
Megismerve néhány ex-Jehova Tanúi blogot, úgy gondoltam itt vannak a válaszok a kétkedők számára. Ez a fény, amely kívülről beszűrődött a fal repedésein, meggyőzőnek tűnt. Kritikus szemmel vizsgáltam az ezeken a felületeken megosztott Jehova Tanúit leleplező írásokat, elemzéseket és véleményeket és persze a hozzászólásokat. Elindítottam ezt a blogot, hogy segíteni tudjak én is az Egyházban levőknek és felnyissam a szemüket, hogy Ők is meglássák a fényt a repedésen át.
Egy közös blogban is résztvettem, mint társszerkesztő. Közel két évig tartott e közös munka. Aztán egyik napról a másikra az egyik külső ex-JT-s blogger kikezdte az egyik társunkat, hogy nem az a személy, akinek állítja magát és az írásai is sok esetben fikciók, nem valós tényeken alapulnak stb. Közvetlen bizonyíték nem került napvilágra. A közvetett bizonyíték csupán az volt, hogy e vádakra a társunk törölte az összes írását és kiszált közülünk. Ezek után nekem is el kellett hagynom a közös blogot, mert gyanús és megbízhatatlan lettem, mint Egonymus. "Nem árt az óvatosság" mondták néhányan. Ha nem fedem fel magam, akkor mennem kell. Mentem. A volt családom érdekei és jó híre előbbrevalók egy közös blognál. Ezt az indokot nem tudták elfogadni, holott nem ártottam senkinek. A zárt emberi szerveződések, ha kívülről nem, előbb-utóbb belülről bomlanak fel.
Ennek a szakításnak már lassan fél éve. Sokat gondolkodtam, hogyan tovább. Most már lassan tíz éve, hogy a Jehova Tanúi által körém 'épített fal' megrepedt és csak tovább szélesedett, beengedve a megértés fényét. Az ex-JT-s blogok kifulladtak. Az Egyházból több éve 'kiszakadt' tagok már nem a realitás talaján járnak. Szélsőséges megnyilvánulások, viták, ellenségeskedések jellemzik ezeket a oldalakat. Szétesett személyiségű bloggerek és kommentelők esnek egymásnak egy-egy témában. Személyeskedés, fenyegetés, durva szavak a jellemzőek. Az eredeti cél már érdektelen. E blogokat jellemző dolgok nemhogy segítenének bárkinek is, aki még Jehova Tanúja, hanem elriasztja ezen oldalaktól és igazolva látja, hogy 'a kutya visszatér az okádékára',
Arra az elhatározásra jutottam, hogy befejezem az úgynevezett ex-JT-s missziómat, és más, hasznosabb, érdekesebb témákat boncolgatnék. Egyre többen vannak olyanok, akik már felébredtek a materialista 'mátrix-kábulatból' és valós válaszokat keresnek a kérdéseikre. Hogy milyen kérdések és milyen válaszok...? Majd kiderül.
Persze ezt a blogot továbbra is üzemeltetem, de nem írok több cikket Jehova Tanúival kapcsolatban, Természetesen az eddigi írásaimmal kapcsolatos kommentekre válaszolok és beszélhetünk az abban foglaltakról. Valamint, ha valaki JT-s témakörben kíván cikket megjelentetni ezen az oldalon, szívesen közzé teszem.
Köszönöm minden kommentelőnek a megtisztelő érdeklődését!
Szeretettel, Egonymus
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
2018.08.08. 09:46:57
Sajnállak, hogy ennyi idő elteltével is még ott tartasz, hogy 'mindenki rossz, csak én vagyok őszinte'. Így soha nem leszek önmagad, és felhőtlenül boldog, megelégedve az életeddel.
Persze semmi közöm hozzá, az érzései mindenkinek magánügye, de ha már közzé tetted, akkor én is leírtam az én érzéseimet ezzel kapcsolatban.
Egonymus+ · http://jt-blogger-egonymus.blog.hu 2018.08.08. 19:53:15
sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.08.08. 22:12:08
Egonymus+ · http://jt-blogger-egonymus.blog.hu 2018.08.08. 22:25:38
sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.08.08. 22:34:47
Egonymus+ · http://jt-blogger-egonymus.blog.hu 2018.08.08. 23:15:06
t.csilla · http://blogjt.blog.hu/ 2018.08.09. 14:48:00
Mi okozza, hogy ez a 'névtelen' vírus ilyen hatékony? A személytelenség homálya? Miért van, hogy nem minden blogon jellemző ez a tünet? A blogot életre hívó blogger, a blog posztjainak témája, vagy a blogokat szabadon látogató személyek függvénye lehet a kiváltó ok? Egy dolog bizonyos. Ez a tünet kóros és előbb-utóbb felemészti a blogger türelmét, a kommentelők kedvét és csak idő kérdése, hogy az oldalt is.
Mit lehet tenni, hogy elkerülhető legyen e vírus romboló hatása? Van-e megoldás? Te, mit tennél?"
Én átláthatóvá tenném magam, vagy elfogadnám, hogy egy álnevekkel teli közegben bizalmatlanság alakul ki, és ha meg akarok maradni az álnevemmel, akkor csak korlátozottan tudok részt venni a blogolásban. Ezt nevezik a realitás talajának.
A fenti idézet forrása:
jt-blogger-egonymus.blog.hu/2014/08/11/blogikus_gondolatok_nevtelen_virus
Egonymus+ · http://jt-blogger-egonymus.blog.hu 2018.08.12. 23:39:02
Igazad volt amikor egyszer azt írtad nekem, hogy valójában nem is érted a mondanivalóimat a bejegyzéseimben. Ez azért lehet mert később így fogalmaztál, hogy "mintha egy nyolcéves gyerekkel leveleznék".
Valahogy ezt a szakadékot nem sikerül áthidalnunk.
A névtelen vírust azok a gyáva, nicknév mögé bújt hozzászólók hordozzák, akik a trollkodásukkal, kötekedésükkel, mások sértegetésével, személyeskedéssel tesznek lehetetlenné egy blogot. Rám ez nem volt és nem is lesz jellemző.
Nem értek egyet, hogy "ha meg akarok maradni az álnevemmel, akkor csak korlátozottan tudok részt venni a blogolásban." Ez a Te fikciód. Egyébként, ha felfeded magad még támadhatóbb vagy. Ez meg az én véleményem.
Úgy látom, hogy ebből az írásomból sem a lényeget ragadtad meg. A realitás talaját pedig egy 2. osztályos, nyolcéves nem értheti, mivel képtelen rá.
Azért majd igyekszem, hogy egyszer majd Veled egyenlő képességű beszélgetőpartnered lehessek.
Lehet, hogy most szarkasztikus voltam, de ezt váltod ki belőlem. Nem csak a nicknevem mögé, hanem a Neked tartott tükör mögé is elbújtam előled. :)
2018.08.13. 15:20:38
Persze, ez csak egynéhány vélemény, de nézőpont kérdése. Ha úgy szeretném tekinteni, akkor mondanám, hogy a hozzászólók száz százaléka így látja, és ebben az esetben már egész másképp mutat a történet. :-)
Megengeded-e nekem, hogy bekezdésről bekezdésre haladva reagálásposztot írjak erre? Ez azt jelentené, hogy konkétumokkal (adott esetben az akkori beszélgetéseinkről készített képernyőfotóval, stb.) alátámasztott írást tegyek közzé?
Egonymus+ · http://jt-blogger-egonymus.blog.hu 2018.08.13. 21:23:06
Az indítékod már látszik az előző kommentedből: "Csúsztatásokat és féligazságokat írtál le ebben a posztban." A részemről már lezárt dolgot nem kívánom újra tárgyalgatni Veled. Annál is inkább, mivel Te voltál az első, aki állást foglaltál a menesztésem mellett: "Akkor részemről van egy nem."
A 'reagálásposztot'konkrétumokkal, képernyőfotóval alátámasztva bárhová megírhatod, de kérlek ne ide. Az a Te igazságod lesz. A saját blogodon, vagy a közös blogon bizton nagy olvasottság várható. Ígérem, hogy bekezdésről bekezdésre átrágom magam rajta, de nem fogom kommentálni, csak jelezni, hogy elolvastam. Ami a hasznomra válik, azt megfogadom, hogy önmagam lehessek és felhőtlenül boldog és megelégedett legyek az életemmel, hiszen ezt kívánod nekem. Ugye?
Béke Veled!
2018.08.14. 15:32:43
Nem körülötted forog a föld, nem irányodban van érdeklődésem, ne legyél tévúton. :-)
Nem tudom, honnan vetted, hogy én újra akarom tárgyalni veled a történteket. Egyáltalán nem erről van szó. Egyszerűen csak azok amiket írtál, érintenek engem, és nem mehetek el mellettük szó nélkül. Nem tudom azt sem, hogy miért lenne az általam leírt reakció az én igazságom. Nem. Itt a te hazugságod leleplezéséről van szó. Hihetetlen az is, hogy a nagy olvasottsággal jössz. Tudod jól, hogy pont ez az, ami engem sohasem érdekelt. Na mindegy, az írásomat itt megtalálod:
blogjt.blog.hu/2018/08/14/reposzt_reakcio_es_egyben_rendhagyo_is
Egonymus+ · http://jt-blogger-egonymus.blog.hu 2018.08.14. 23:12:54
Bekeményítettél és megrágalmazol, hogy hazug vagyok. Hogy sikerült volna a hazugságommal szembesítened? Hát ez nem sikerült. Mit is lepleztél le valójában? A semmit.
Meghátráltál a saját magad elé állított feladattól, ugyanis ezt írtad: "hogy bekezdésről bekezdésre haladva reagálásposztot írjak erre?" Aztán ezt írod a posztodban. "Először arra gondoltam, hogy kivesézem bekezdésről bekezdésre a leírtakat, mert nincs benne olyan mondat, ami nem vetne fel bennem kérdéseket." Azért megnyugtatod az olvasót és csúsztatsz egyet a miértet illetően: "Végül erről a szándékomról letettem, mert valójában mindenkinek magánügye, hogy borúlátóan tekint-e a körülötte lévő világra, vagy sem."
Azért tettél le róla, mert Ezek szerint nincsenek is valós alappal bíró, a hazugságomat bizonyító kérdéseid. Így elég kurta lett a 'reagálásposztod', mert kihagytál (nem véletlenül) jelentős mondatokat a képernyőfotóból. Ez így csonka-bonka lett. Látod mondtam, hogy ne vesződjél velem. Azaz nem velem, mert 'nem irányomban van érdeklődésed', (szerencsémre). Akkor valószínű. hogy az önigazolásod volt a cél(?).
Valóban tényleg nem a Te igazságodat írtad le, hanem az enyémet, mert nem tudtál mivel 'megfogni'. Megkérek minden kommentelőt, hogy amint megtalálja a bizonyítékot a hazugságomra, szembesítsen vele.
2018.08.15. 05:19:11
Ez most valami vicc akar lenni?
a századik juh 2018.08.15. 08:07:36
Egonymus+ · http://jt-blogger-egonymus.blog.hu 2018.08.15. 17:38:32
2018.08.15. 18:34:34
A fejemet fogom fájdalmamban. Én ezt nem bírom. Nekünk kár volt "megismernünk" egymást.
Remélem, hogy soha többé nem hoz össze minket a sors.
Miről beszélsz? Milyen közös blogon? Sefa a JJ blogon tette közzé az írását te szerencsétlen. Máig elérhető, és Johnny reagált is anno. Azta!!! Hihetetlen. Nem sok embernek sikerült eddig kihoznia a sodromból, de te benne vagy a top háromban.
Egonymus+ · http://jt-blogger-egonymus.blog.hu 2018.08.15. 20:32:42
Ez alatt mit értesz? "...utat engedve a másik személyiségének, amit sikerre szeretne vinni.
Az furcsállom, hogy Jhonny nem reagált semmire Gabival kapcsolatban, amikor Sefa kitálalt Johnny blogán.
Csak néhány kiválasztott benfentes tudhatta meg azt is, hogy ki LGabi és férfi, vagy nő. Valami azt súgja nekem, hogy nem véletlen ez a 'homály', ami eltakarja az egész ügyet.
Én biztos férfi szúnyog vagyok. Senkinek a 'vérét' nem kívánom. :)
2018.08.15. 20:41:11
Meg vádaskodni is? Most meg törölte az előbbi megnyílvánulását és közzétett egy javított verziót, ahelyett, hogy belátta volna a tévedését? Ez inkább szánalmas, mint emberi.
Egonymus+ · http://jt-blogger-egonymus.blog.hu 2018.08.15. 20:53:01
Pedig annyira szerettél volna velem találkozni, hogy személyesen is megismerhess. Minden találkozásnak van célja, csak még nem tudjuk mi végett. Szerintem egyszer úgy is összefutunk. Ha meg nem, akkor beteljesedik a kívánságod. :)
Johnny ezeket reagálta hozzászólásaiban, amikre reagáltam is.
JJ - Sefa bar par eve nem kovetem annyira a blogot, anno en is ereztem ugyanazt, amit leirtal. Biztosan vannak onkentes vagy megbizott beepitett JTk akik profiloznak minket, de ezt sem megerositeni sem cafolni nem lehet... es nem is szamit.
A cikk megoszto es erdekes jelenseget fogalmaz meg!
Egonymus - Azért te ennél sokkal többel tudnál hozzájárulni az ennek a fikciónak a tisztázásához!
Nem teszed, vagy nem akarsz belemászni, vagy tényleg érdektelen neked ez a téma. Minden esetre jól belecsapott Sefa a lecsóba!
JJ - Ez olyan, mintha a Black Mirror sorozatnak lenne egy Jehova Tanui epizodja xD
Egonymus - Csak ennyit tudsz hozzáfűzni? Szomorú!
JJ - Ja es azt hallottatok mar, hogy Russell nem is volt szabadkomuves? hmmmm...
Egonymus - Nem ilyennek ismerlek, de hát az éremnek is két oldala van.
JJ - En is talalkozni akartam vele... elsosorban a blog miatt masodsorban, mert ki akartam teriteni a leszbikussagbol... :D komolyan mondom, de egyszer sem jott ossze a randi.
Ezek aztán komoly, tartalmas kommentek!
Remélem az aranyéremre tartasz méltónak egy ilyen szerencsétlent!?
Egonymus+ · http://jt-blogger-egonymus.blog.hu 2018.08.15. 20:55:54
@Marci kérdez : Elhamarkodottan reagálsz! De visszateszem a téves állítást is, hogy örüljél.
Egonymus+ · http://jt-blogger-egonymus.blog.hu 2018.08.15. 20:58:05
"Azt furcsállom, hogy Jhonny nem reagált semmire Gabival kapcsolatban, amikor Sefa kitálalt a közös blogon. (Érdekes, hogy már nem találni azt a leleplező posztot!!!)"
Ez volt a téves bekezdés.
a századik juh 2018.08.16. 05:56:20
t.csilla · http://blogjt.blog.hu/ 2018.08.16. 07:22:22
Nem kell megvédened maga, mert nem támadtalak, csak úgyanúgy leírtam a véleményemet, ahogy te is le szoktad írni a sajátodat. Ha támadásnak érzed azt, amít írtam, akkor a te írásaid is támadások? Ez lenne az "egyféle mérték", ugye?
Sajnálatos dolog, hogy ilyen "támadásokból" gyúrnak egyesek maguknak identitást, aztán mély sértődöttségbe burkolódznak, pedig csak ugyanazt kapják vissza, amit ők adtak másoknak.
A leslie-fóbiáról pedig annyit, hogy az az ember évekig inzultált másokat, köztük engem is, és igen, ő volt az eszemben, mint "modell-kötekedő", amikor megírtam a közös blog moderálási szabályzatát. Így nem kellett sok idő, hogy a blogról ki legyen tiltva, de senki nem akadályozta meg abban, hogy saját maga írjon cikkeket érdemben, a saját felületén, ha már egyszer annyi mondandója van, hogy kilóméteres szövegeket írkál. Hol vannak az írásai? Én nem tudok ilyenekről. Hol vannak a média megjelenései? Én nem hallottam róluk. Igaz, mert az a legkönnyebb, hogy odamegyek mások felületeire és belekötök az ott írott cikkekbe, és a kommentelőkbe. Aztán meg arra panaszkodok, hogy milyen ellenséges itt a légkör? Hát nem furcsa ez egy kicsit?
a századik juh 2018.08.16. 08:00:11
t.csilla · http://blogjt.blog.hu/ 2018.08.16. 08:23:51
Nem tudom komolyan venni az írásodat, mert az totál hülyeség.
Hát te tényleg bekattantál! Mikor kértem én pénzt és kitől? Ja, mert leírtam hogy mennyibe kerülnének a blogokon megjelenő fordítások (melyek nagytöbbségét nem is én készítettem), amiket te angol nyelvtudás nélkül álltál neki kritizálni, mert azóta is "küldöd" azt a fordítást, amit kértem tőled. Ha már egyszer oly vehemensen állítottad, hogy milyen rosszak a megjelenő írások! Miért nem mutatod be te magad, hogy mit tudsz?
Érdekes, hogy az arcom vonásait éppen egy arctalan ember kritizálja. Lássuk csak a te arcodat és alakodat! (és ne olyan betegen, amilyen én voltam, amikor a képek készültek, hanem egészséges állapotodban....és akkor majd összehasonlítjuk őket az én "ronda" arcommal, jó?). Amúgy, igaza van Egonnak, hogy kiállni a névtelenség és arctalanság mögül még több támadási felületet adhat (nyilván ezért nem akarta ezt megtenni), de hát ez ezzel jár. Valamit, valamiért.
De tudod mit, gondolj amit akarsz, úgyis csak a saját levedben fogsz főni. Én sok mindent nem úgy látok, ahogy a legtöbb ex, mert én úgy gondolom, hogy minden egyes felnőtt Tanúnak VAN saját felelőssége abban ahogyan az életét éli, és ahogyan a hitét megéli. Ettől még nem vagyok az Őrtorony védelmezője. Csak nem szeretem, amikor valaki a saját hülyeségét másokra próbálja kenni.
a századik juh 2018.08.16. 11:50:44
t.csilla · http://blogjt.blog.hu/ 2018.08.16. 12:53:08
Az idézett cikket nem én írtam, hamem az újságíró, aki a saját szavaival fogalmazta azt meg.
Én sem azért küldtem neked a fordításra szánt cikket, hogy "együtt dolgozzak veled", ilyesmi fel sem merült bennem. Viszont jól bizonyította azt, ami szavaid mögött ténylegesen van (vagyis a nagy semmit).
Azt már korábban írtam neked, sőt éppen a te kérdésedre, hogy nekem nincs kapcsolatom semmiféle JT vezetőkkel, bételtagokkal, és másokkal sem, jóllehet sokakat ismerek személyesen a múltból. Ezt pontosan tudtad, hiszen személyes emailben kérdezted ezt tőlem nemrég, mégis leírod ezeket ide, amiről tudod hogy nem igaz. Így nem tudok senkit jelentgetni - na meg amúgy se tenném. Elképzelhető, hogy magadból indulsz ki, amikor ezt írod?
Bár te még Tanú vagy, neked most sincs ilyen kapcsolatod, vagyis csak a fotelből, névtelenség mögé bújva koptatod a billentyűzetet, ami a te dolgod. Nekem teljesen mindegy mit csinálsz, ha az téged boldoggá tesz....
Bocs, hogy nem érdekelt Leslie atya tanácsa, ami a viselkedésemre és a társaságomra vonatozott, de nem emlékszem rá, hogy valaha is kértem volna tőle véleményt.
A velem készült interjúban nem az én életemről, hanem a Tanú szervezet családon belüli erőszakkal kapcsolatos eljárásairól és azokkal kapcsolatos személyes tapasztalatomról szólt. Igen, a kommentelők közül néhányan - ahogyan sokan mások is - úgy gondolják, hogy az áldozat felelőssége az, ha ilyen helyzetbe került, ezért írták azokat, amiket. Erre számítani lehetett, nem lepett meg. Én azonban úgy gondolom, hogy nekem nem a velem szemben elkövetett erőszakban volt felelősségem (arról nem is beszélve, hogy amikor molesztálás áldozata lettem, akkor mindössze 5 éves lehettem), hanem abban, hogy miképp építem újra az életemet ezekből. (Persze vannak olyanok is, akik azt gondolják, hogy a gyerekek tehetnek a velük történő erőszakról, mert pl nem megfelelő az öltözetük, vagy a nők azért kapnak pofonokat, mert nem elég alázatosak....de hát, ha te is így gondolod, akkor jobb, ha a Tanúk között maradsz, mert ott nem csak megtűrik, hanem még díjazzák is ezt a gondolkodást. Vagy ha mégis kijössz a Tanúktól, akkor valami hasonló szélsőséges csoportot kell találnod magadnak, hogy hasonszőrű emberekkel legyél körbevéve (nem lesz nehéz dolgod, mert van ilyen bőven)).
Másoknak másból kell újraépítkezniük. De ez nehéz és munkaigényes dolog, így ez nem mindenkinek fekszik. A Tanú-ideológai keretein belül pedig egyenesen értelmezhetetlen dolog, mert ott mindig csak kellett valakit keresni, akit vádolni lehetett, ha nem úgy mentek dologok, ahogy szeretnénk. Pontosan úgy, ahogyan te teszed, és ahogyan a kommentjeidben engem vádolsz az exJT közösség széteséséért :).
a századik juh 2018.08.17. 17:34:28
a századik juh 2018.08.17. 17:44:03
Hát... az attól függ!
Én konkrétan "Gabikát és Csillukát" vádoltam meg,
Te mégis mindkettőt magadra vetted.
Van ez így! :)
t.csilla · http://blogjt.blog.hu/ 2018.08.17. 18:07:30
Na látod, csak rájöttél. Mégsem vagy te annyira buta, amennyire az lejön a kommentjeidből :) Ugye?
sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.08.18. 17:30:42
Persze, hogy nem véletlen. Mint már említettem, név szerint tudjuk ki alkotta meg a Gabit. De innen már nem mehetünk tovább. Az illető megérdemli, hogy ne alázzuk meg. Élje tovább az életét.
sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.08.18. 17:32:05
És ebből egyre több van. Alig pár éve kezdték el magyarország butítását, mégis már látványos az eredmény
a századik juh 2018.08.18. 21:26:46
magnolia21 2018.08.18. 23:18:16
magnolia21 2018.08.18. 23:24:50
magnolia21 2018.08.18. 23:27:24
sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.08.19. 05:53:03
sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.08.19. 06:24:17
rendesen? Gyakorlatilag az derült ki, hogy Egon nem érti, hogy mi történik körülötte. Ezért a "mindenki hülye csak én nem" védállásba burkolódzik. Mint ahogy te sem érted miről van szó. Mindenki érti, hogy Egon miért nem fedi fel magát, és ez rendben is van. Csak te se, meg ő se értitek, hogy egy közösségnek lehetnek elvárásai egymás felé. És ezeket az elvárásokhoz alkalmazkodni, kell. Nincs azzal semmi baj, ha valaki nem alkalmazkodik, csak vegye figyelembe, hogy ezentúl nem dolgozhatnak együtt. Ez így teljesen normális. Egont nem azért nézem hülyének, mert nem fedi fel magát, hanem azért, mert egy ilyen egyszerű tényt nem ért meg. Az más kérdés, hogy azért nem érti meg, mert látványosan sértődékeny, Noé szindrómás ember, aki pont ugyanolyan, mint azok a vének, akikről a posztjában ír. Nekem nagyon úgy tűnik, hogy neki az fáj, hogy nem lehet olyan, mint azok, akiket szid
t.csilla · http://blogjt.blog.hu/ 2018.08.19. 06:40:44
"Mert már nem óhajt részt venni egy olyan dologban, ami nem építi, hanem lehúzza?"
Nem, nem óhajt, hanem mások nem óhajtanak vele együtt dolgozni ebben a felállásban. És ezért kezdett bele ebbe a műbalhéba, hogy akkor ő most "befejezte".
2018.08.19. 07:11:02
Köszöntelek. Ha már hozzám szóltál, válaszolok. Én nem azt írtam, hogy minden mondata hazugság, amit cáfolni szeretnék, hanem szó szerint ezt:
"Először arra gondoltam, hogy kivesézem bekezdésről bekezdésre a leírtakat, mert nincs benne olyan mondat, ami nem vetne fel bennem kérdéseket."
Nagy különbség ugye? Ilyen lett volna például az, hogy a nagy őszinteségi rohamában miért kellett elhagynia a családját is a Tanúkkal együtt, meg, hogy hogyan sikerült háromkor is elkülönie, stb. Ezek vetettek fel bennem kérdéseket, de aztán beláttam, hogy ezek magánügyek.
A többihez csak annyit füznék, hogy gratulálok, megragadtad a lényeget. :-)
2018.08.19. 07:14:21
Természetesen elírtam azt a szót, hogy "elkülönie". "Elkülönülnie" lett volna. Én még ilyenről nem hallottam.
2018.08.19. 07:16:52
Ja, és persze nem "háromkor", hanem "háromszor". Elnézést, telefonról írok.
a századik juh 2018.08.19. 14:55:12
"Nem a szemüvegem párás, hanem sírok. Mert itt elég meleg van."
Ennek így véleményem szerint nem sok értelme van, + a "tesó" nem is sír, miként a teremben sem sír senki.
Szerintem inkább ez hangzott el:
"Nem sírok, csak a szemüvegem lett párás. Mert itt elég meleg van."
Remélem, tudtam segíteni! :)
Egonymus+ · http://jt-blogger-egonymus.blog.hu 2018.08.19. 23:04:49
Gyártsd csak tovább a 'ködöt' és akkor titokzatos maradsz, mint egy 007-es.
Egonymus+ · http://jt-blogger-egonymus.blog.hu 2018.08.19. 23:06:55
Egonymus+ · http://jt-blogger-egonymus.blog.hu 2018.08.19. 23:19:29
Egy kissé ellentmondás van a kommentjeidben.
"Amúgy, igaza van Egonnak, hogy kiállni a névtelenség és arctalanság mögül még több támadási felületet adhat (nyilván ezért nem akarta ezt megtenni), de hát ez ezzel jár."
Néha be tudsz látni dolgokat. Meg is lepett, hogy ezt írtad.
De igen, Ezért sem akartam kiadni magam, de ez másodlagos ok, mivel fontosabb a szeretteim békéje.
Egonymus+ · http://jt-blogger-egonymus.blog.hu 2018.08.19. 23:28:23
Mi ia a problémád velem? Tudtommal én nem személyeskedtem Veled és nem is bántottalak. Így ez a rólam alkotott véleményed, csak Téged minősít.
Mintha többször kinyilvánítottad volna, hogy nem foglalkozol ex-JT-s témákkal. Azért jó beugrani 'valakibe' és trollkodni egy kicsit?
Avagy már, mint nem elbutított már unod az egyéb témákat is, amiket a blogodon publikálsz?
Egonymus+ · http://jt-blogger-egonymus.blog.hu 2018.08.19. 23:33:27
Ez a "látványosan sértődékeny" meg "Noé szindrómás ember!? Nevetséges!
Egonymus+ · http://jt-blogger-egonymus.blog.hu 2018.08.22. 00:22:11
Amikor elfogy a patron, amit lehet pufogtatni, mi marad? A durvaság.
A dobogós első helyet, a következő engem minősítő vélemény nyerte el, amit a blogger természetesen nem ideírt. Az idézet, jóérzés és kontroll nélküli 'rothadt beszéd':
"Nem tudom mit agonizáltok még mindig az Egonon. Már akkor is óriási hibának tartottam, amikor bevettétek a szerkesztőségbe. Egy épkézláb posztot nem tud megírni. Egyszerűen képtelenség rájönni, hogy miről beszél. Egy sértődékeny hisztis picsa. Pont mint a Gabi. Ez az egész hiszti amit lecsapott a kizárása óta azt bizonyítja, hogy képtelen felfogni, hogy miről van szó. Az egész ember egy izgága felszínesség. Fogalma sincs arról, hogy mi folyik körülötte. Örüljetek, hogy megszabadultatok tőle. A blogján meg azt ír, amit akar. Kíváncsi leszek, micsoda hasznos és érdekes témákat fog kitárgyalni."
Az írója önmagát minősíti a hozzászólásával. Csak tudnám, hogy ilyenkor hol van a soros admin, hogy érvényt szerezzen a "szabályzatnak"?
Lehet, hogy én vagyok Gabi? Mintha egy nőneműnek írta volna. :)
Pont erről írtam a posztban:
"Az ex-JT-s blogok kifulladtak. Az Egyházból több éve 'kiszakadt' tagok már nem a realitás talaján járnak. Szélsőséges megnyilvánulások, viták, ellenségeskedések jellemzik ezeket a oldalakat. Szétesett személyiségű bloggerek és kommentelők esnek egymásnak egy-egy témában. Személyeskedés, fenyegetés, durva szavak a jellemzőek."
Ezek szerint mégis megállja a helyét ez a megállapításom és illik rá. Őt az igazsága tényleg szabaddá és gátlástalanná tette.
2018.08.22. 20:07:52
"Lehet, hogy én vagyok Gabi?"
Speciel én azt gondolom, hogy te vagy igen. Vagyis nem Gabinak hívnak, és nem nő vagy, hanem férfi, aki sok profillal és nicknévvel homályosítottad az exJT légkört évekig. Úgy gondolom, hogy te vagy az, aki írta a "Gyüliszex" című könyvet is. Azt olvasva nagyon az az érzésem, hogy egybegyúrva te szerepelsz benne mint Egon, Gabi, és Laura, vagyis "K". Az a bizonyos "ká" ügynök, akinek összegolyik a valóság a képzelettel.
2018.08.22. 20:59:34
Nemár Karcsinak. :-)
sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.08.22. 21:02:57
t.csilla · http://blogjt.blog.hu/ 2018.08.24. 12:20:15
"Csak tudnám, hogy ilyenkor hol van a soros admin, hogy érvényt szerezzen a "szabályzatnak"?"
Persze, nálad azonnal megjelent az 'admin" főleg amikor az előző kommenteket kellett gyorsan kitörölni, ugye?
a századik juh 2018.08.25. 04:38:23
A közös blog Csilluka egyszemélyes blogja, a közös blog Gabika eltűnése után Csilluka blogja lett, miután a személyes blogjára csak egy ember volt kíváncsi, Ő maga.
Ugyanaz van, mint a gyüliben: Vannak szabályok, akik "mindenkire" vonatkoznak, de a főwén mondja meg, jól vagy rosszul alkalmazzuk azt, a saját, szubjektív értékítéletére hivatkozva, akár a többieken is átlépve, önmagára nem alkalmazva.
Ugyanolyan gyáva és ugyanolyan hazug rendszer, mint a wének "tanácsa", ami köszönőviszonyban sincs sem az igazsággal, sem az irgalommal, sem az őszinteséggel, sem a bátorsággal.
Jó, hogy ez így mindenki számára nyilvánvalóvá lett.
Miként az is, hogy Te inkább nem vállaltál vele közösséget.
Egonymus+ · http://jt-blogger-egonymus.blog.hu 2018.08.26. 23:09:32
Azzal, hogy kiposztolta a belső beszélgetésünket, visszafelé sült el 'Marci' puskája. Szövegértési és -értelmezési problémái lehetnek. Lehet, hogy már bánja a túlbuzgóságát, hogy sietve kitette. Ő általa lett nyilvánvalóvá, hogy mi is történt.
Látszik a vergődésük, hogy a józaneszű, reális gondolkodású kommentelőkkel nem tudnak mit kezdeni. Elterelik a hozzászólásaik lényegét, hogy ne kelljen konkrét válaszokat adni. Maguktól mentek be a zsákutcába, ahonnan nem tudnak már visszafordulni.
Jól írta IM a közösben, "ez már a blog végjátéka."
2018.08.27. 04:56:13
Arra válaszolnál, hogy miért lett törölve a válaszom egy feltett kérdésedre?
a századik juh 2018.08.27. 05:32:43
a századik juh 2018.08.27. 05:54:15
A közös blog eredetileg cikkek újraposztolására létesült, de nagyon gyorsan Csilluka szubjektív véleményeinek felülete lett.
Én végeredményben jó dolognak tartom Marci posztját, mert ezen poszt nélkül nem derülnek ki olyanok, mint amik most kiderültek.
Én azt látom, hogy a Wezetőtestület csapkodná a térdét örömében, ha meglátná azt a blogot és a kommunikációjukat.
Elrettentő példa minden aktív Jehova Tanújának, köztük nekem is.
A közösségrombolás lesújtó példája, és Csilluka véleménytérképe lett mára, miközben a szervezetet védik a jogi támadások lehetőségétől is, mindenfajta módon,van, aki akarva, és van aki akaratlanul is.
Végjátékot említettél, említett IM, szerintem Csilla egyedül is fogja tudni vinni, sőt, egyedül AKARJA vinni, és úgy legalább majd egyértelmű lesz, kinek a sara is ez.
Szerintem nincs még vége, mint ahogyan a Gabi sem tűnt el véglegesen.
Tehát inkább "vígjáték" ez, mintsem végjáték, de ne legyen igazam! :(
2018.08.27. 06:21:01
De hiszen válaszoltam. Akkor azt az információt kaptam, hogy egy hétre tiltott ki. Azóta ezt meghosszabbította 30 napra. Most abban egyeztünk meg, hogy ezentúl az én posztjaim alatt engedem a hozzászólásaidat, de ebből már nem biztos, hogy lesz valami. Nekem már megmondom őszintén, nem hiszem, hogy lesz ilyen. Nincs kedvem a sok Stockholm-szindrómással beszélgetni, akik a mai napig visszasírják "Gabikát", és csak valamibe belekötni jelennek meg (megjegyzem, sok nicknév mögött egyetlen ember van, mint ahogy volt eddig is). Ha kell nekik ez, hát kelljen. Megvagyok én ezek nélkül. Mindenki a maga életének kovácsa, ahogy mondani szokták...
a századik juh 2018.08.27. 06:44:29
"De hiszen válaszoltam"
Valóban válaszoltál, elnézést, én tévedtem!
"a századik juh 2018.08.24. 18:59:42
Kedves Marci, letelt az egy hét, és továbbra is ki vagyok tiltva. Ez hogyan lehetséges a blogszabályzatotok alapján?
Válasz erre
Marci kérdez · marcikerdez.blog.hu/ 2018.08.24. 20:14:19
@a századik juh:
Fogalmam sincs, én most a Zorall Sörolimpián vagyok vasárnapig Alsóörsön. Oldjátok meg légyszíves valahogy. :-)"
a századik juh 2018.08.27. 06:50:15
Milyen "sok nicknév?" Én alig látok hozzászólást, csak "berken belül".
Így értetted?
"csak valamibe belekötni jelennek meg"
Hát, ha nincs elismerő komment, csak belekötős,
akkor biztosan a kommentelők a hibásak ebben, és semmi baj egyébként,
jogos. :(
2018.08.27. 06:50:40
Olyan értesítést kaptál a blog.hu-tól, hogy "véglegesen kitiltotrak"?
Pontosan mit küldtek neked?
a századik juh 2018.08.27. 07:00:34
"Olyan értesítést kaptál a blog.hu-tól, hogy "véglegesen kitiltotrak"?
Pontosan mit küldtek neked?"
Az még az előző "őrökre" szóló kitiltás volt, a mostaniról semmit nem kaptam.
Egonymus+ · http://jt-blogger-egonymus.blog.hu 2018.08.27. 10:35:30
Egonymus+ · http://jt-blogger-egonymus.blog.hu 2018.08.27. 10:40:07
A hazai Bétel figyeli ezeket a blogokat. Röhöghet is nagyokat a Tisztelt Fiókbizottság.
a századik juh 2018.08.27. 12:10:05
Egonymus+ · http://jt-blogger-egonymus.blog.hu 2018.08.27. 12:47:40
Így tudják "megvédeni" a nyájat a hitehagyott, gonosz befolyástól.
2018.08.27. 13:37:02
És vannak a szervezet által fizetett trollok is, pont ahogy Lau írta. :-D
a századik juh 2018.08.27. 14:19:48
:-D
Őket már elintézte a Mi5 magánexjt-kommandó, nem?
a századik juh 2018.08.27. 14:23:36
Hát én ezt nem így tapasztaltam.
Többségük számára a leghitehagyottabb oldal a gyakorikérdések. :)
Egonymus+ · http://jt-blogger-egonymus.blog.hu 2018.08.27. 14:40:25
Ugyan-ugyan. Vén létemre én is rendszeresen olvastam. Hogy-hogy nem így tapasztaltad? Megkérdezted és azt mondta az illető, hogy persze, hogy olvasom. Ki mondaná meg? :)
A gyakori kérdéseknél sokkal tanulságosabbak az ex-JT blog-arénák, ahol már szinte 'vérre menőek a küzdelmek'
Megbízható vének, vagy feleségeik titkos feladatként végezték az internetes 'megfigyelést' és jelentettek.
Minta gyülekezet lehet a tiétek! :)
a századik juh 2018.08.27. 14:50:47
Egonymus+ · http://jt-blogger-egonymus.blog.hu 2018.08.27. 15:18:49
a századik juh 2018.08.27. 17:16:38
Lehet, Gabi blogján azért volt 2000 fős látogatottság, amely most szőrén-szálán eltűnt?
sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.08.27. 19:52:58
Mik derültek ki?
sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.08.27. 19:57:12
a századik juh 2018.08.27. 21:11:26
Én végeredményben jó dolognak tartom Marci posztját, mert ezen poszt nélkül nem derülnek ki olyanok, mint amik most kiderültek.
"Mik derültek ki?"
Hááát... lehet, hogy csak számomra új dolgok?
1:Kiderült, hogy Marci Zorall sörmaratonon volt.
2:Kiderült, mi hogy hasonlóan vélekedünk legalább egy dologról.
3:Kiderült, hogy Csilla " pont azokat a hülyeségeket szajkózza, mint a Gabi". (sic!)
4:Kiderült, hogy 7 napról 30 napra nőtt a kitiltásom.
5:Kiderült, hogy a karalábé nyersen mérgező is lehet.
6:Kiderült, hogy a Penny-Vitateam plüssök képei is alkalmasak egy cikkhez.
7: A hetedik te magad légy!
a századik juh 2018.08.27. 21:23:14
" És csak egy sokadik nickje vagy a Gabinak, az Egonnak, vagy a Ramadillónak, vagy a Karcsinak, vagy a Csillaberknek, vagy a Horlaunak és még sorolhatnám az egy személyhez köthető nickek számát."
Csak érdeklődnék, hogy nem az volt, hogy a "Gabi" mögött álló megérdemli, hogy békén hagyják, és élje az életét?
Mégiscsak reális az a veszély, hogy még megpróbál belefolyni a történésekbe?
És ha még belefér:
Jól értem, hogy a "Ramadilló"-t Gabihoz kötöd? Miért?
sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.08.27. 21:52:52
>>a "Gabi" mögött álló megérdemli, hogy békén hagyják, és élje az életét?<<
De. Ezért nem forszírozom.
>> a "Ramadilló"-t Gabihoz kötöd? Miért?<<
Hát ez igen egyszerű. Az Egon körüli balhé egy végtelenül egyszerű, és teljesen logikus döntés miatt van. Kb 24 iku kell ahhoz, hogy az ember ne értse, és ebből hisztit csapjon. Namost senkinek nem jelent az égvilágon semmit, hogy az Egon törölve lett a szerkesztők közül.Ez egy hangyafingnyi ügy. Olyan jelentéktelen, hogy azt szavakkal alig birom megfogalmazni. De a lényeg, hogy teljesen világosan érthető az oka. Erre megjelennek ezek a laposföld hívők, mint a Magnolia, meg a Ramadillo, meg az Inkuztibnhjshghik man stb, és megpróbálják eljátszani ugyanazon logika mentén, hogy micsoda egetverő jogtalanság történt, és hogy az emberi jogok bírósága kiemelt ügyként kezeli ezt a helyzetet, éa ennek a blognak a szerkesztőit a hágai nemzetközi bíróság elé fogják citálni, miközben a bbc, meg a cnn, illetve az M1 élőben közvetíti.
Ugyan már. Ebből vagy csak a hülyék csinálnak ekkora ügyet, vagy a Gabi rugkapál. Mert teljesen logikátlan az egész. Egy darab érvet nem mondtak. Csak idehánytak meg személyeskedtek, miközben ugyanezzel vádoltak minket
ramadillo 2018.08.27. 22:02:32
A módszereket kifogásoltam, a blog szerkesztőinek cselekedeteit.
Ezer érvet kaptál, de ezek szerint egyiket sem sikerült elolvasnod, vagy megértened.
A ti érveitek hol vannak/voltak? Tőletek a gúnyolódáson kívül nem láttam mást.
Miért terjesztesz baromságokat?
ramadillo 2018.08.27. 22:09:59
Olvasd el újra a kommentjeimet, mindegyikbe írtam néhány érvet. Ha nem érted az érv definícióját, nyitva áll előtted az internet, hogy tanulj. Sok sikert!
sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.08.27. 22:11:28
sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.08.27. 22:12:15
a századik juh 2018.08.27. 22:15:17
Hiszti a Piszti!
" Na ugye? Erről beszélek"
Hát én azt tanultam, hogy a szelíd válasz elfordítja a dühöt.
Próbáld meg, hátha!
Persze én nem tudom, melyik nicknév mögött ki van. :)
a századik juh 2018.08.27. 22:17:34
Ööö... Agyarországi Sehova Tanulni?
ramadillo 2018.08.27. 22:17:53
sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.08.27. 22:20:38
Akkor miért nem alkalmazod? Ne rajtam kérd számon azt, amit te tartasz fontosnak! :P
Soha életemben nem voltam szelíd
a századik juh 2018.08.27. 22:20:43
Mondj valami szépet Leslie 07-ről, hogy elhiggye, hogy nem vagy az. :)
a századik juh 2018.08.27. 22:22:24
Ezúton is elnézést a minősíthetetlen viselkedésemért!
sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.08.27. 22:22:42
Én inkább azt látom tesó, hogy itt semmilyen vita nem volt, és épp ezért senki nem érvelt semmi mellett. Nem is emlékszem, hogy lett volna valami konkrét felvetés, amiben én védtem volna az álláspontomat. De amint látom te se nagyon emlékszel ilyesmire
ramadillo 2018.08.27. 22:22:49
sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.08.27. 22:23:47
ramadillo 2018.08.27. 22:26:17
ramadillo 2018.08.27. 22:30:10
A javaslataim viszont komolyak, bármennyire is komolytalanok voltak a kérdéseid.
ramadillo 2018.08.27. 22:31:19
ramadillo 2018.08.27. 22:33:48
- az emberi eljárások és az anonimitás hasznossága mellett
- a szektás vitastílus és a vének tanácsa ellen
- A kereszténység egyeduralma és a korlátolt gondolkodás ellen
Boldog? Örül?
sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.08.27. 22:36:13
Az általad felsorolt három ponttal teljesen egyetértek. Kétlem, hogy vitáztam volna veled ezekben a kérdésekben
ramadillo 2018.08.27. 22:47:37
Az, hogy nem Gabi vagyok attól vált volna nyilvánvalóvá, hogy aki látott már embereket kommunikálni, az megtanulja felismerni a stílusukat.
Teljesen értelmetlen mindenféle laposföld-hívőnek, vagy egyébnek beállítani az ismeretlen kommentelőket.
Ettől nem lesznek kevésbé hihetőek a kommentek, te pedig nem leszel tőle hitelesebb.
sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.08.27. 22:52:56
Laposföld hívőnek meg azért állítalak be, mert te is valami tök egyszerűen érthető dolgot kifogásolsz, mint a laposföld hívők. Azok is ezt csinálják, mint ti
ramadillo 2018.08.27. 23:05:10
Pont te/ti, akik teljes mértékben átéltétek az agymosást és tudjátok (tudnotok kellene), hogyan működik, észrevehetnétek az apró különbségeket aközött, hogy:
"idegen nick = rossz"
és aközött, hogy:
"a döntés rajtad áll / feltétele van a köztünk maradásnak / összeül a vének tanácsa és beszélnénk veled személyesen"
(ahogy ezeket le is írtam az _első_ kommentemben).
Teljesen értem, miért akarták/akartátok megismerni az összes szerkesztőt, de meg lehetett volna szervezni ezt a JT felhangok nélkül is. Ehelyett odatéved az ártatlan szabadulni vágyó tanú és flashbackje lesz a vének tanácsától (szerkesztők). Vagy szerinted ez segít?
sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.08.27. 23:06:40
ramadillo 2018.08.27. 23:08:14
sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.08.27. 23:11:55
1, Úgy csinálsz, mintha ez számítana. Nem! Nem számít.
2, Egon részvétele ennek a blognak a működésében nem oszt, nem szoroz. Ez alatt a két év alatt csak többen voltak vele
3, A blog szerkesztőit nem köti semmilyen külső szabály. Maguk hozzák a szabályokat amikor akarják, ahogy akarják, és amiért akarják
Ennyi erővel kritizálhatnád az Audit,. hogy miért nem egy ló az emblémája
ramadillo 2018.08.27. 23:21:17
1. Miért nem számít? Kapásból vagy öt másik megoldást tudtam volna mondani a helyzetre, amit lehet, hogy meg is tettem volna, ha a fikaposzt helyett egy kellemesebb hangvételű, esetleg segítségkérő poszt kerül ki időben. Tényleg. :)
3. Valóban. Az agymosásra, vagy a pszichológiai hadviselésre sincsenek elég szigorú szabályok, ettől még káros. Megtehetitek, csak erre nincs miért büszkének lenni.
Egonymus+ · http://jt-blogger-egonymus.blog.hu 2018.08.27. 23:31:44
Az ex-JT blogok szép lassan eltűnnek a süllyesztőben. Ennek csak örül a Társulat. Előbb-utóbb a 'Sefáé' is erre a sorsra jut. Nem véletlenül más blogokon kever, holott Ő már nem foglalkozik JT-s témákkal. Neki már gömbölyű a Föld és az igazság szabaddá tette.
A fent említett három, néma blogger a hallgatásával pont azt bizonyítja, (ha még egyáltalán adminok a közös blogban?) hogy melléfogás volt 'Marci' posztja. Kb. fél éve már egyikük sem tett ki bejegyzést a saját oldalán és lassan már a közösben sem publikálnak posztot. /Na jó! 'Nicku' észrevételezte, hogy a 'Századiknak' milyen sok ideje van. :)/
Azt gondolják, hogy a vesztett partit úgy nyerik meg, ha a másik fején szétverik a sakktáblát. A végjátéknak vége! Sakk-matt. Záróra. :)
sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.08.28. 06:30:18
És miért nem csináltad meg valamelyiket?
sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.08.28. 06:38:05
Szóval attól, hogy itt "markáns" véleményt fogalmazol meg, mint egy országos bölcs, még nem leszel sem próféta, sem bölcs. Az exjt szféra nélküled is tökéletesen fog működni, az igényeknek megfelelően. Mint ahogy nélkülem is. Ne gondold, hogy körülötted forog a világ, és ha te valahonnan sértődötten kiteszed a lábad, akkor ott összeomlik minden. A gőgös emberek mind ezt képzelik magukról
ramadillo 2018.08.28. 07:31:11
Tehát miért is nem számít? Erre még mindig nem válaszoltál, csak félrebeszélsz, miközben igazából neked sincs közöd a Marcis poszthoz és segíteni sem szeretnél a volt tanúknak. Akkor miért vergődsz mindenhol a kommentelők ellen?
Mivel válaszolni úgysem fogsz érdemben (ahogy eddig sem tetted, _semmire_), befejeztem a kommentáradatatot, nincs értelme veled kommunikálni, sem pedig Egonymus blogján vitázni vég nélkül.
sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.08.28. 07:37:37
ramadillo 2018.08.28. 08:05:53
Beszélsz mindenről, csak épp köze nincs a kommentjeimhez.
Soha nem akartam a blogjt-n döntéshozó lenni, mert semmi haszna.
Kellemes napot! :)
t.csilla · http://blogjt.blog.hu/ 2018.08.28. 08:31:10
"Azt hittem, hogy mostanra mindenkinek nyilvánvalóvá vált, hogy nem egy régi kommentelő vagyok. Nem vagyok sem Gabi, sem Egonymus, sem Magnolia, sem Mittudoménki."
Nos, ha nem egy régi kommentelő vagy, akkor nem olvashattad lesliet, sem, aki már évekkel ezelőtt ki lett zárva a blogokról.
Pedig a saját bevallásod szerint mégis csak olvastad, mivel "futólag láttad a blogokon pár kommentjét"
Ebből kiderül, hogy nem az vagy, akinek itt bizonygatod magad.
@Egonymus+: "Kb. fél éve már egyikük sem tett ki bejegyzést a saját oldalán és lassan már a közösben sem publikálnak posztot."
Én rendszeresen teszek ki posztokat, ahogy az időm engedi. De te nagyon is jól tudod, mindig ezt képviseltem, hogy senkire nem lehet rákényszeríteni semmit. Az információ fontosabb, hogy kint legyen, mindegy milyen dátummal van ott. Ez volt a közös blog célja, és most is ez. Te is ugyanezt megteheted a saját blogodon, ha ragaszkodsz az anonimitásodhoz. Ugyan miért nem teszed? És miért oly nagy szívügyed a blogok "elsüllyedése"? Amúgy meg az internet előtti világban semmi infónk nem volt a szervezet viselt dolgairól, mégis el tudtuk dönteni, hogy akarunk-e ott maradni vagy sem. Ezek az infók csak felgyorsíthatják, egyszerűbbé vagy fájdalommentesebbé tehetik ezt. Persze az mindenkinek a saját választása, hogy a rendelkezésre álló anyagokból mit használ fel. Ha valaki csak ezeket a cirkuszokat, pletykákat szereti olvasni és arra kattan rá, az a saját döntése, amiért én biztosan nem tartozom semmilyen felelősséggel
De azok, akik itt annyira aggódnak, hogy jaj mit látnak az idetévedt érdeklődők,meg higy a fiókhivatal most hogyö örül a balhénak, azok vajon érdemben miről is írnak?
ramadillo 2018.08.28. 08:52:59
Nem tudom már, melyik blogon volt, ráadásul teljesen irreleváns. Nem bizonygattam magam senkinek, ti próbáltok görcsösen leleplezni minden kommentelőt.
A te hozzászólásaidnak sincs túl sok köze a kommentjeim lényegéhez. Mikor kezditek el értelmezni is, amit olvastok?
t.csilla · http://blogjt.blog.hu/ 2018.08.28. 09:34:49
Majd ha lesz valami értelme azoknak, de egyenlőre nincsen. Én sem tudom kideríteni, hogy pontosan mi mellett is kardoskodsz oly vehemensen, aki pár napja "tévedt a blogokra", és azalatt a pár nap alatt rögtön fel is derítette, hogy melyek ezek a bizonyos blogok. Ráadásul azt is kiderítette nem egészen egy hét alatt, amióta "idetévedt" teljesen kívülállóként, olyanként aki sosem volt Tanú, hogy kik az ügyeletes trollok (pontosabban kik voltak azok évekkel ezelőtt), még pedig abból, hogy látott néhány kommentet futólag.
Nyilván ehhez az kelett, hogy az elmúlt 6 napban éjjel-nappal a kommenteket olvassa, no meg a fikacikkeket. Amúgy semmi más nem érdekli ezt a nagy emberi jogvédő "nem Tanú" személyt, csak a névetelen blogolás egyetemes emberi joga melletti síkraszállás. Ez az egyedüli aspektus, ami megragadja a figyelmét. Nem érdekes a többi emberjogi téma, a családok szétrombolása, a vérkérdés, a gyermekmolesztálás. Ezek mind-mind lényegtelenek ahhoz képest, hogy a blogszerkesztőség milyen JT vének testületére emlékeztető módon kezeli a helyzeteket (amikről ő igazából nem sokat tudhat, még mások elmondása alapján sem, mert ő maga sose volt Tanú), és mennyire igazságtalanul jártak el az egyik tagjukkal szemben, mert az ragaszkodott volna anonimitásához. Mondjuk azt nem tudom, hogy a kereszténység egyeduralma mellett a blog mikor szállt volna síkra.....
Figyelj Karcsi! Fogadd el, hogy ez van. Szétestél. Hülyeségeket beszélsz, ráadásul hazudsz is. Másként is dönthettél volna, de te ezt választottad. Ezért mi nem vagyunk hibásak, lehet te sem, de egyedül csak te tudnál kezdeni valamit az életeddel. Ha csak ennyire vagy képes, hogy itt trollkodsz, mert kevered a szart, akkor csak sajnálni tudlak azért.
a századik juh 2018.08.28. 09:35:02
A saját, vagy a közös blogra sűrűbben?
"Ez volt a közös blog célja"
Márminthogy a Te szócsöved legyen?
ramadillo 2018.08.28. 09:51:28
- a _legelső_ kommentem a blogotokon:
"Ez az első kommentem itt, de régóta olvasom az ex-JT blogokat/oldalakat."
>Én sem tudom kideríteni, hogy pontosan mi mellett is kardoskodsz oly vehemensen
- a válaszomat, hogy mi mellett/ellen érveltem, megtalálod a sefatiasnak intézett hozzászólásomban.
- amikor a vének tanácsának eljárásához hasonlítottam a poszt dolgait (pontokba szedve, idézve), ezek közül melyik volt tévedés? Válaszolnál erre? :)
- a többi emberjogi téma a poszt szempontjából irreleváns, ezért felesleges a vitába szőni őket. A vérkérdés-családrombolás-molesztálás ellen írt cikkeket támogatom, de nem tartoznak most ide.
t.csilla · http://blogjt.blog.hu/ 2018.08.28. 10:34:03
"amikor a vének tanácsának eljárásához hasonlítottam a poszt dolgait (pontokba szedve, idézve), ezek közül melyik volt tévedés? Válaszolnál erre? :)"
Egséz pontosan melyik vének tanácsának eljárására gondolsz, ki ellen és milyen ügyben történt ez? Pontokba szednéd?
t.csilla · http://blogjt.blog.hu/ 2018.08.28. 10:45:24
"a többi emberjogi téma a poszt szempontjából irreleváns, ezért felesleges a vitába szőni őket. A vérkérdés-családrombolás-molesztálás ellen írt cikkeket támogatom, de nem tartoznak most ide."
Hát a poszt szempontjából igen, de abból a szempontból nem, hogy neked éppen az a téma ragadta meg a figyelmedet a sok közül, és most itt kardoskodsz emelllett már napok óta! Nem alszol, nem eszel, évekig csak távolról nézted az eszmecseréket, de egyik sem volt olyan érdekes, hogy bekapcsolódj ebbe. De ez igen! Az anonimitáshoz való jog! És milyenek már azok, akik ezt magtagadják (amúgy senki nem tagadta meg senkitől sem...).
Nos, van fogalmunk arról, hogy kinek lehet ez a téma annyira fontos, és hogy miért. Hogy hány nicknéven és stílusban jelenik meg ez a személy, aki ugyanabban problémázik, ez lényegtelen, mert biztosan tudható, hogy képes erre, mert a múltban már megtette.
Sajnos - és én személy szerint sajnálom -, az állapota romlásnak indult, mégpedig rohamosan, és ez már akkor látható volt, amikor még a saját nevén, beazonosítható profiljából (Facebook) küldött üzenetet. Ezért már azt az illúziót, és ideagyüjteményt, amit korábban produkált, nem tudja fenntartani, csak ilyen gagyi trollkodásra futja az erejéből, mint amit itt te és "társaid" előadtok.
ramadillo 2018.08.28. 11:05:07
> Egséz pontosan melyik vének tanácsának eljárására gondolsz, ki ellen és milyen ügyben történt ez? Pontokba szednéd?
Már röhejes, ahogy teszitek a hülyét. Ott van a legelső kommentemben a blogjt-n... :) Hányszor írjam le?
> Hát a poszt szempontjából igen, de abból a szempontból nem, hogy neked éppen az a téma ragadta meg a figyelmedet a sok közül, és most itt kardoskodsz emelllett már napok óta!
Amivel egyetértek, az ellen minek szóljak?
> évekig csak távolról nézted az eszmecseréket, de egyik sem volt olyan érdekes, hogy bekapcsolódj ebbe.
A régóta nem csak éveket jelenthet. De jogos, talán egy másik szó jobban tükrözte volna, mióta olvasom a blogokat.
> Nem alszol, nem eszel,
Persze, nem alszom és nem eszem, élő szövet belső fémvázon? :)
Arról nem én tehetek (és nem is érdekel), ha egy tudathasadásos ember tevékenykedik az ex-JT körökben kezelés nélkül. Ettől még az eljárásotok több szempontból kínos és senkinek sem segít. Ezt kellene megérteni.
t.csilla · http://blogjt.blog.hu/ 2018.08.28. 11:18:43
"Ettől még az eljárásotok több szempontból kínos és senkinek sem segít. Ezt kellene megérteni."
Vagyis te nem azok ellen az eljárások ellen emelsz szót, amiket a JTk tesznek a köreikben, hanem kifejezetten az exJT bloggerek, és azon belül is a blogközösség bloggerjeinek "eljárása" ellen? És azt te honnan tudod, hogy milyen eljárás történt? Mert elolvastál egy részletet a Facebook beszélgetésből? Vagy netán te magad is jelen voltál ezen az "eljáráson"? Netán az éppen ellened irányult?
Ha meg nem ellened irányult, akkor mi közöd hozzá? Egon megírta, hogy neki mi volt a baja vele, Marci is megírta a dolog másik oldalát. Ebbe a képbe te hol vagy benne?
ramadillo 2018.08.28. 11:26:09
> És azt te honnan tudod, hogy milyen eljárás történt? Mert elolvastál egy részletet a Facebook beszélgetésből?
Mi mást tudnék külsősként értékelni, mint azt, ami ott szerepel? Honnan tudja az, aki odatéved, hogy nem ennyi az egész beszélgetés?
Akkor osszátok meg az egész eljárást, amiből kiderül, hogyan jártatok el igazából.
> Ebbe a képbe te hol vagy benne?
Erre is válaszoltam már. Káros a szabadulni vágyóknak és káros a mentálisan és fizikailag megkínzottaknak.
t.csilla · http://blogjt.blog.hu/ 2018.08.28. 11:38:31
"Erre is válaszoltam már. Káros a szabadulni vágyóknak és káros a mentálisan és fizikailag megkínzottaknak."
Vagyis akkor te lennél a mentálisan, fizikailag megkínzott? És te akarnál szabadulni valahonnan, amibe benne sem voltál? :)
És mi dolgod van azzal, hoyg "hogyan jártunk el igazából"? Az Egonnak nem tetszett a dolog. Oké, elfogadjuk, de ennek volt egy másik oldala, amit Marci leírt. Egon nem ragozta utána...nos, legalábbis további érvet nem hozott fel ezügyben. Viszont váratlanul megjelent néhány "vele egyetértő" névtelen kommenetlő, és elkezdték ugyanazt fújni! Ja, de pontosan mit is? Hát azt nem tudni....de azt azért nagyon ki kell hangsúlyozni, hogy itt valami rothadt nagy igazságtalanság történt, mert Egon nem maradhatott inkognítóban, miután egy inkognítóban blogoló álszemély évekig arra apellált, hogy mások bizalmába férkőzhessen, és kétes információkat juttasson be a korábbi tagok közé! Nahát, ez aztán most nagy igazságtalanság, hogy ezt már nem folytathatja!
Hát ha károsnak találod az ilyesmit, akkor tegyél úgy, mint bármely normális ember tenné: vagyis nem kell olvasni és kommentelni itt! Vagy ezt nehézek találod valamiért? Pedig nem az, hacsak nem te magad vagy az a "tudathasadásos ember, aki kezelés nélkül az ex-JT körökben tevékenykedik". Mert ha te vagy az, akkor nemcsak nehéz ez számodra, hanem egyenesen lehetetlen is! De ahogy írtam már korábban, erről nem mi tehetünk, így hiába vádolsz minket az "eljárásaink" miatt, nem tudunk rajtad segíteni.
ramadillo 2018.08.28. 11:57:12
> Oké, elfogadjuk, de ennek volt egy másik oldala, amit Marci leírt.
Milyen másik oldala? Máig nem láthattunk ehhez érveket, vagy bármit. Ugyanazt írta le, amit Egonymus.
> Vagy ezt nehézek találod valamiért?
Azért rátok sem lehet panasz. :)
Nem kommenteltem volna többet, ha nem folytatjátok az undorító minősítgetést.
t.csilla · http://blogjt.blog.hu/ 2018.08.28. 13:58:31
Ja, már értem (most a homlokomra csapok) Tehát mi mentünk oda a te blogodra, és kötöttünk beléd, és követeltünk "érveket" egy olyan ügyben, amihez amúgy semmi közünk sincsen...
Eddig ezt nem tudtam!
Hát, persze, te szegény, kénytelen voltál ezeknek a minősítgetéseknek megfelelni.
Most én kérek elnézést a többiek nevében is!
magnolia21 2018.08.28. 13:59:53
t.csilla · http://blogjt.blog.hu/ 2018.08.28. 14:08:34
"....a számotokra semmitmondó cikkből, amit Egon írt..."
Honnan veszed, hogy ez számunkra semmitmondó? Nem inkább egy olyan személy számára az, aki nem volt az adminok között soha?
magnolia21 2018.08.28. 14:10:02
sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.08.28. 15:57:27
Szóval azt mondod, hogy aljas vagyok? Ráadásul tipikusan aljas?
sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.08.28. 15:59:24
Itt még senkit nem próbáltunk leleplezni. Ez a rögeszméd?
sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.08.28. 16:02:34
sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.08.28. 16:03:22
ramadillo 2018.08.28. 16:35:19
"Nincs igazad, mert nem érted."
> Sajnos így soha nem fognak túljutni azon az időszakon.
Tényleg nem.
@sefatias: Tipikusan. :)
sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.08.28. 17:00:55
Persze az is lehet, hogy egyszerűen csak ez jön ki belőled, mert képtelen vagy kezelni a téged ért kritikáimat
:P
ramadillo 2018.08.28. 17:14:12
Semmi értelmeset nem adtál hozzá a beszélgetéshez.
":P"
sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.08.28. 17:24:29
ramadillo 2018.08.28. 17:41:50
> Mivel nem érted azt az alapot, ahonnan a blog szerkesztői és én kiindulunk
Milyen alapot? Hogy nem tudtok beazonosítani egy kamuprofilt és hogy nem tudtok emberi módon megoldani egy konfliktust? Értem én, nem kell ezt mondogatni.
> Amíg nincs egy közös pont a beszélgetésben
Valóban, mert te nem akarsz segíteni senkinek. Erre én nem lennék olyan büszke.
sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.08.28. 17:46:03
>>mert te nem akarsz segíteni senkinek.<<
Nem mi? :DDDDD
2018.08.28. 17:58:30
Eddig pont az ellen volt, hogy beazonosítsunk bárkit is. Kezd a srác összeomlani. Már szabályosan aggódok érte...
sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.08.28. 17:59:36
2018.08.28. 18:01:14
Az a baj, hogy ezzel elveszítheti a hivatását is. Akkor lenne igazán "széttörve".
ramadillo 2018.08.28. 18:07:19
ramadillo 2018.08.28. 18:09:40
Igen, írt egy új ember a blogokra, úristen!
2018.08.28. 18:11:15
Vázolnád a különbséget, és azt is, hogy mi ezekben az általad vázolt dolgokban mit csináltunk pontosan? Persze tényekkel alátámasztva?
sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.08.28. 18:11:44
ramadillo 2018.08.28. 18:18:33
@Marci kérdez: ha két kommentről egyértelműen ki tudod deríteni, hogy más a szerzőjük, az már bőven elég bizonyíték. Ehhez nem kell tudni/látni sem a nevét, sem az arcát.
A többit pedig figyelj, vázoltam itt:
blogjt.blog.hu/2018/08/14/reposzt_reakcio_es_egyben_rendhagyo_is
kétszerkettő 2018.08.28. 18:36:15
És azt védelembe venni, hogy ha valaki nem felel meg a közösség elvárásainak, semmilyen módon nem érdemes
ramadillo 2018.08.28. 18:37:13
A másik, hogy akár informatikán belül is meg lehet oldani valahogy.
a századik juh 2018.08.28. 20:13:28
Ez nagy volt, báttya! :D
"http://www.arcanum.hu/hu/online-kiadvanyok/Lexikonok-a-magyar-nyelv-ertelmezo-szotara-1BE8B/k-359B8/kifogasol-36042/"
Marcit korrekt, megbízható személynek ismertem meg idáig, nem ül "magas lovon".
A felmerült problémát én a 6-os vagy 9-es problémájához hasonlítanám:
Mindkét félnek igaza van, mert az Ő szemszögükből a 6-os hatos, a Te szemszögedből meg a kilences kilences.
sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.08.28. 20:35:00
ramadillo 2018.08.28. 21:10:32
@a századik juh: :D köszi. Igen, ő alapvetően korrektül válaszolt, csak nem szeretem a mellé kapcsolt gúnyolódást.
Azért nem gondolom, hogy teljesen elbeszélünk egymás mellett, mert kezd közelíteni az álláspontunk.
Mindenesetre én nem ragozom tovább, elmondtam amit akartam, meg még többet is.
@sefatias: tudod a dolgod, jöhet a szokásos ":P" :)
t.csilla · http://blogjt.blog.hu/ 2018.08.29. 11:00:22
"Te is tudod, hogy vannak jelei egy ilyen betegségnek."
Hát persze, hogy tudod, hiszen itt játszódik az orrod előtt.
"A másik, hogy akár informatikán belül is meg lehet oldani valahogy."
Na ná, hogy meglehet. Csak létre kell hozni számtalan regisztrációt, blogokat kell írni, és mindegyik alteregó kap egy-egy nicknevet és akkor megvitatják egymás közt a dolgaikat. A dominánsabbak blogolnak, kevésbé dominánsak meg hozzászólnak.
Én csak azt sajnálom, hogy a Gabi" karakter nem szólal meg. Valószinűleg a tulajdonosa már nem tudja fenntartani egy komplexebb, intelligensebb valakinek az ideáját.
Amúgy meg a legkönnyebb dolog egy betegséggel takaródzni.
ramadillo 2018.08.29. 11:33:44
@t.csilla: Ha már itt tartunk, rajtad mutatkoznak mentális problémák jelei. A helyedben konzultálnék egy pszichológussal. Komolyan.
t.csilla · http://blogjt.blog.hu/ 2018.08.29. 13:08:26
Amúgy tudtad, hogy Emesének van egy sötét titka?
www.youtube.com/watch?v=mENYuCMBu8c
t.csilla · http://blogjt.blog.hu/ 2018.08.29. 13:45:13
ramadillo 2018.08.29. 13:52:46
Ugyanazt a ramadillo nicknevet használtam, csak a pont vándorolt. Nem egy nagy kaland megcsinálni.
t.csilla · http://blogjt.blog.hu/ 2018.08.29. 14:15:00
Hogy ez pont nem jutott eszembe!!!!
Ezt furcsállom. Mert Emese nagy kaland volt. Vagy mégsem?
ramadillo 2018.08.29. 14:19:37
Megosztanád úgy, hogy én is értsem? Tudod, szerencsére nem látok a fejedbe.
sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.08.29. 15:00:22
t.csilla · http://blogjt.blog.hu/ 2018.08.29. 15:03:22
ugyan már...melyik része a baromság? Talán Emesének nincsen sötét titka? Vagy a vakok azok látnának? A vakoknak azt mondasz, amit akarsz, mert ők nem látnak téged. Attól még tudhatnak dolgokat rólad, nem?
Van, amikor a dolgok csak utólag nyernek értelmet, a sok apró elszólásból áll össze a kép. Te már itt nagyon sokszor elszóltad magad. Mondjuk, azt nem csodálom, hogy nem érted, mert éppen a fától nem látod. Adok egy nyomravezetőt.
Az alábbi videóban elhangzik egy mondat, ha figyelmesen végighallgatod, akkor érthetővé válik az, amiről beszéltem. Ha valóban ismered azt, amiről fentebb beszéltél, akkor megérted, a többi a te dolgod:
www.youtube.com/watch?v=yDNsaGDMz-c
t.csilla · http://blogjt.blog.hu/ 2018.08.29. 15:05:13
Elvileg biztosan nem lehet olyan nehéz dolog, hiszen mi is csak regisztráltunk valahogyan, valamikor. De van, akinek ez még könnyebben megy, főleg, ha ez a munkája, egész nap rá ér, meg úgysem látja senki, amit csinál. Na! Hát nem?
sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.08.29. 15:07:41
sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.08.29. 15:15:09
ramadillo 2018.08.29. 15:49:03
Semmivel, vakon tapogatóztok, mert nem tudtok mit kezdeni azzal, hogy nem egy régi kommentelő vagyok. Súlyos, amit csináltok.
Az internet nem csak a blog.hu-ból áll.
Hozzátok csak nemrég vezették be a netet?
t.csilla · http://blogjt.blog.hu/ 2018.08.29. 16:11:31
Hát már azt sem tudod, mivel szóltad el magad?
Szerintem olvasd vissza magad! Kismillió dologgal! Még egy vak is látja!
a századik juh 2018.08.29. 17:00:38
Lehet, akadt jelentkező a párkereső-hirdetésére,
amit "helyszíni tudósítás"-nak álcázott!
Vagy nem, és ezért ilyen frusztrált?
Inquisitive Man 2018.08.29. 17:20:32
ramadillo 2018.08.29. 18:08:22
sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.08.29. 19:53:34
Szerinted ez sikerülhet?
Én vagyok Jehova Tanúi legelvetemültebb ellensége. Én vagyok az a blogger, aki miatt előszór reflektorfénybe kerültek az exjt blogok. Én vagyok az, aki sok cikkben leplezte le Jehova Tanúit. Én vagyok az, aki valós történeteket nyilvánosságra hozva mutattam be, hogy Jehova Tanúi milyen embertelenül bánnak egymással. Én vagyok az, aki a körzet egyik első emberéből, a kongresszusok, körzetgyűlések rendszeres előadójából lettem az aki vagyok most. És ennek ellenére a gyülekezetben a testvérek mind a mai napig jót mondanak rólam. Hét éve nem felejtettek el, és mind a mai napig visszahallom, hogy amíg én voltam az elnöklő felvigyázó, mennyivel jobb volt a gyülekezet. Szóval szerintem kár erőfeszítéseket tenned a befeketítésünkért, mert az eddig elért eredményeink, hírünk nem fognak elveszni. Az olvasók pontosan tudják kik vagyunk. Név szerint ismernek minket. Követnek a fészbukon, figyelik amit csinálunk.
Ezt egy lealjasozással nem fogod kitörölni belőlük. Névtelenül, a semmiből akarsz elérni valamit? Sok sikert! :)
ramadillo 2018.08.29. 20:23:49
> egy aktuális téma megbeszélésében részt vegyenek soha nem bánt senki így
--> aki egyetért, az nem Gabi, aki pedig nem ért egyet, az csak Gabi lehet. Elég sajátos logika.
> Te aki azért "aggódsz" mert mi nem akarunk segíteni az embereknek, és szektás megoldásokat alkalmazunk, azt akarod elérni, hogy az évek óta minket olvasó, bennünket személyesen ismerő, rólunk már határozott véleménnyel bíró emberek most változtassák meg a véleményüket?
Szerinted ez sikerülhet?
Nem, ez egy újabb tévedés velem kapcsolatban. Azt akarom elérni, hogy ne szektás módszerekkel dolgozzatok, mert különben akkor az a határozott vélemény igen könnyen megváltozhat. :)
> Én vagyok Jehova Tanúi legelvetemültebb ellensége.
Nem te mondtad, hogy már nem foglalkozol exjt-témákkal?
sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.08.29. 20:25:20
ramadillo 2018.08.29. 21:43:45
Kár az gondolnod, hogy én be akarlak feketíteni titeket. Szerintem megteszitek ti magatoknak ezzel a trollkodással és értetlenkedéssel.
Inquisitive Man 2018.08.29. 22:43:29
Nem tartod ellentmondásnak, hogy TE, aki JT legelvetemültebb ellenségévé lettél, visszasírnak a gyülekezetbe? Ezt csak TE gondolod.
Az ottani babérjaid már megsemmisültek. Még most sem tudtál elszakadni a JT-és múltadtól?
Tehetetlenül vergődsz a saját ego-d diktálta kivagyiságban. És látszik, hogy nem érzed jól magad a bőrődben.
Langyos vagy. Mindenki kiköp a szájából. Nem tartozol már sehová.
Jelenések könyve:3:16 Így mivel lágymeleg vagy, sem hideg, sem hév, kivetlek téged az én számból.
sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.08.29. 23:01:29
sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.08.29. 23:17:26
Egonymus+ · http://jt-blogger-egonymus.blog.hu 2018.08.30. 22:46:01
A szomorú az ebben az "eredményben", hogy számomra negatív előjelű csúcs. A 'Záróra' nem bántott senkit. Mégis ellenséges reakciókat váltott ki. Olyannyira, hogy semmi építő párbeszéd nem alakult ki. Két csapat egymásnak feszülése alakult ki. Az eredmény? Döntse el az olvasó!
Mindenkinek köszönöm a pro-kontra kommenteket! Vannak, aki ésszerű beszélgetésre törekedtek, de ez nem alakulhatott ki az elterelő mellébeszélések miatt. Vagyis érdemi vita nem alakult ki.
Mindenesetre a tanulság levonható. Milyennek is kellene lenni a kommentelés stílusának? Kell-e sértegetni azt, aki nem ért egyet valamiben? El lehet-e fogadni a másik nézőpontját is? Netán igazat adni neki, ha tényleg igaza van? Még sorolhatnám.
A csúcson kell abbahagyni! Szokták mondani. De, mint írtam ez egy negatív csúcsra sikeredett. E néhány hét alatt lezajlott kommentáradat meggyőzött arról, hogy tényleg jól döntöttem, hogy "kiszállok" az úgynevezett ex-JT-s blogok világából és tovább lépek új dolgok felé. A volt blogtársak stílusa nem az én világom. Nem értik, hogy az emberi kapcsolatok sokkal értékesebbek, minthogy ellenséges, tiszteletlen, bántó és durva módon lábbal tiporja bárki is.
Többször hangot adtam, hogy nincs bennem harag senki iránt. Csak szomorúság tölt el, mert lehetett volna másként is. :(
Áldás és Békesség!
Szeretettel, Egonymus
sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.08.31. 08:30:05
Ha nem lenne benned harag mások iránt, akkor nem írtál volna ilyen lekezelő posztot. És ha lenne egy csöpp eszed, akkor rájönnél, hogy annak, ami itt kialakult, egyedül e te hülyeséged az oka
a századik juh 2018.09.02. 17:12:43
Inquisitive Man 2018.09.02. 22:38:31
Azzal szembesültem, hogy ki vagyok tiltva. Miért és meddig? Arra már nem futotta, hogy ezt közöljék is.
Ez a manőver felér egy beismeréssel, hogy mellé lőttek a poszttal. Menekülnek és el kell tüntetni a kompromitáló bizonyítékokat. Szánalmas!
@t.csilla:
Persze Csilla főadmin rögtön számonkérte Egont, ha valamit moderált.
Pl. @Egonymus+:
"Csak tudnám, hogy ilyenkor hol van a soros admin, hogy érvényt szerezzen a "szabályzatnak"?"
Persze, nálad azonnal megjelent az 'admin" főleg amikor az előző kommenteket kellett gyorsan kitörölni, ugye?
Ha jól láttam Egon visszatette, amit annyira hiányoltál, de van annyi vér a pucátokban, hogy visszategyétek Marci posztját?
Ha esetleg válaszra méltattok, kérlek itt tegyétek, ne a téglafal előtt, mert ott nem engedtek kommentelni!
t.csilla · http://blogjt.blog.hu/ 2018.09.02. 22:49:59
Marci posztja nem moderálva lett, hanem ő maga törölte, ahogyan a blogját is.
Erről bővebben ő tudna nyilatkozni, ha még szóba áll veletek. A blog többi adminjának ebbe beleszólása nem volt és nincsen.
Inquisitive Man 2018.09.02. 23:12:36
Megsértődött? A kritikát bírni kell.
Miért és meddig vagyok kitiltva? Ez a kérdés elkerülte a figyelmedet.
a századik juh 2018.09.03. 06:43:42
"Miért és meddig vagyok kitiltva?"
Hát csak, mert Csilla maradt egyedül, és ő úgy ítéli meg, hogy minden kritika rossz,[akárcsak a Gabi] és mert nincsenek fékei és ellensúlyai [akárcsak a Gabinak]. És "őrökre" ki vagy tiltva, mert csak!
Csilla nem tudja kezelni a kritikát [miként a Gabi sem tudta] és blogszabályzatok sűrű szövedékével védi mindenki mástól a Közös blogot, ami immár csak az övé.
Fordításokkal tölti fel a Közös blogját [pont, mint Gabi tette] amely fordításokba beleszövi a saját "fényét" is. [akárcsak a Gabi]
Megjegyez, megró, megfenyít, kiközösít, és elmebetegnek nevez és állít be mindenkit, aki nem fogadja el a szélsőséges nézeteit és rozsdaette vaslogikáját.
Nincs is ezzel semmi gond, hisz az ő blogja, ő hívta életre, és ő építette fel.
" ha még szóba áll veletek"
Bizony, mindenért CSAK A MÁSIK a hibás, ő szent és hibátlan! [pont, mint a Gabi]
ramadillo 2018.09.03. 08:16:12
Biztos vagyok benne, hogy a tiltás nem a kritika ellen szól, hanem mert végeérhetetlen vitát folytatunk (én is ezért kaptam, ez nyilvánvaló).
A legutolsó hozzászólásában nem írt semmi rosszat, szerintem ne támadjátok ezért.
a századik juh 2018.09.03. 12:50:13
"t.csilla · blogjt.blog.hu/ 2018.09.03. 11:35:41
Az elmúlt hetek troll-támadásai miatt kénytelenek voltunk előmoderációt bevezetni."
ELŐMODERÁCIÓ, Troll-támadás... királyi többes!
ramadillo 2018.09.03. 14:44:34
Amikor nem tudnak mit kezdeni az igazsággal és nincsenek használható érveik, akkor jön a cenzúra. Tipikus.
a századik juh 2018.09.03. 15:50:13
Már csak azt kéne bevezetniük, hogy maximum 200 karakterrel lehessen előmoderálás alatt is kommentelni, de kötelező legyen úgy kezdeni, hogy: Nagyon tetszett a cikk... :(
a századik juh 2018.09.03. 16:06:26
"Sajnos nincs megjeleníthető bejegyzés..."
Csak így tovább, Csilla!
a századik juh 2018.09.03. 19:31:43
Eddig csak fordított a közös blog megmaradt adminja, mostantól "lektorál"!
Az azért nem semmi!
Miként a választott és "lektorált" cikk mondanivalója sem:
"felszólítva a hatóságokat, hogy fejezzék be az eljárást a csoport [Watch Tower-fanok ]ellen."
A Közös Blog cikke pontosan úgy próbálja meg beállítani a történéseket, mint a Watikáni Wezetők:
"Jehova Tanúi ellen"
Pedig ez korántsem így van, de Csilla úgy érzi, valamiért a Watch Tower pártját kell fognia jogilag és erkölcsileg.
Pont, mint ahogyan azt a Gabi tette.
:(
Inquisitive Man 2018.09.03. 23:12:48
Akkor most érezzem troll-támadónak magam?
A közös blog elment a csupasz vakolatlan (tégla)falig, és már lassan senkit sem érdekel, hogy be lesz-e vakolva. :)
Vajon meddig tart ki Csilla? A blogtársak néma csöndben kihátrálnak Csilla háta mögül. Micsoda szolidaritás!
Igaza lesz Egonnak: --- Az ex-JT blogok szép lassan eltűnnek a süllyesztőben. ---
sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.09.05. 20:39:29
Inquisitive Man 2018.09.05. 21:05:45
A tönkrevágásban te vagy a mester.
Az eredményes trollkodásod miatt már a második blog szűnt meg.
Az országos hírű barátod is beadta a kulcsot. Ezzel beismerte, hogy lukat rúgott a posztjával.
Rád féltékenynek lenni. Örülnél neki, mi? Ne tedd már magad még nevetségesebbé.
sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.09.05. 21:10:36
sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.09.05. 21:14:05
Inquisitive Man 2018.09.05. 22:37:03
Soha nem a lényegre reflektálsz.
Tiszta ovis vagy! --- Második? Melyik volt az első? És melyik a második? --- Mintha ütődött lennél és nem tudnád melyik az a kettő. De hát ezek szerint a gyenge felfogásúakhoz tartozol. Majd lassan írom, hogy értsd! :)
Az első közvetlenül a te kitartó nyomozásod eredménye, amit érthetetlen módon nem társz fel. --- Hagyjuk élni! --- valami ilyesmit írtál. Szegényt még talán sajnálod is, hogy törölte a blogját. Na őrá aztán voltál te igazán féltékeny. A nyomába sem értél és nem is fogsz.
A második meg a haverod blogja, amit közvetve szintén te intéztél el, mert nem tudtátok beismerni, hogy Egonnak van igaza és ezt még Marci is igazolta a posztjával. Ha kimaradtál volna belőle, talán nem szünteti meg az oldalát. De nagyon élvezted a nagy arcodat, amit bet(r)o(l)ltál, de Egonnal kapcsolatban az öngól, öngól maradt.
2:0 neked. Melyik lesz a harmadik és milyen módszerrel?
sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.09.05. 23:00:37
sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.09.05. 23:45:07
Inquisitive Man 2018.09.06. 11:29:21
Most már biztos lehetsz benne. :)
sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.09.06. 20:29:32
Inquisitive Man 2018.09.06. 22:56:01
Egy épkézláb, összeszedett válaszod nincs.
Játszod itt a laza nagyképűt.
Értelmetlen párbeszéd. Csak rabolod az időmet.
Szia!
sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.09.07. 00:09:12
sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.09.07. 07:07:09
Egyébként mire kellett volna válaszolnom?
a századik juh 2018.09.08. 06:40:00
"@kingdom:
"troll támadás"
"troll, szellemi roncs, emberi hulladékok"
"A trollok"
" telehányják "
" a tahók"
"a trollok ki fognak nyiffanni"
a századik juh 2018.09.08. 06:51:58
"A külföldi blogokon nem divat az ilyesmi. Nem hiszem, hogy csak azért, mert vehemensebb a moderálás."
Kedves Kingdom
A külföldi blogokon vajon divat-e a trollozás?
A külföldi bloggerek vajon letrollozzák-e, és "szellemi roncs"nak, "emberi hulladékok"nak nevezik-e azokat, akik nem értenek egyet velük?
Moderálnak-e a külföldi blogokon szó nélkül, VAN-E 2 OLDALNYI BLOGSZABÁLYZATUK?
Írnak-e személyeskedő és minősítő posztokat a kizárt személyekről?
Nem tudom ezekre a válaszokat, de azt tudom, ha ilyeneket szeretnék hallani, a vénekhez fordulok, akik érzéketlen béresek, a Watch Tower rabszolgái, akik saját anyjukat, gyermekeiket is hátbadöfik és beárulják, hogy az Őrtorony fénye rájuk csillanjon.
A szociális érzéketlenség remek példái ők, és ti is.
Elfelejtettétek, hogy akik ide írnak, azok honnan jönnek?
Elfelejtettétek, ti honnan jöttök?
Sajnálom.
Inquisitive Man 2018.09.10. 22:25:09
És hol van az ő blogja? Egy fikablog még mindig lehet valamire jó, de egy törölt blog a nullával egyenlő.
--- Elfelejtettétek, ti honnan jöttök? ---
Elfelejtették. És már rosszabbak a hitetlennél is. Gátlástalanok.
a századik juh 2018.09.11. 20:22:10
Trolltámadás miatti előmoderálás, zárolt posztok, 60 dollárosnak beállított könyv ajánlója a Csilla véleményeit tartalmazó linkrengeteggel...
A Sefa szerint én nem értem, hogy mi folyik itt, hát igaza van, de szerintem sokan nem értik még rajtam kívül.
Vagy Ő nem érti, hogy ugyanezeken és ugyanígy "vitáztunk" a Gabival is, de pont ugyanezeken, és pont ugyanígy!
Inquisitive Man 2018.09.11. 21:52:07
Előmoderálás??? Jajj, de megnő majd a látogatottságuk. Moderátor cenzúra! :)
Sefa indítéka vajon mi lehet?
Sorra játsza a főszerepeket az exJT-és blogok tönkretételében.
Ha ő nem foglalkozik JT-és témákkal, más se foglalkozzon.
ramadillo 2018.09.12. 08:50:34
Sefatias indítéka szerintem annyi, hogy még mindig vénnek hiszi magát.
a századik juh 2018.09.12. 14:32:26
Csilla zárja ki azokat, akiknek nem tud válaszolni, és Csilla hiteti el azt a saját eszmefuttatásairól, hogy azok Lloyd gondolatai. Csilla védi a Watch Towert a jogi támadások lehetőségétől, és Csilla az, aki az Orosz események kapcsán ugyanazt a retorikát alkalmazza, mint a Watch Tower. Csilla a közös blog "befolyásos" személyisége, és Csilla a Joker blogjának "befolyásos" személyisége. Saját blogján nem tudott elérni semmi, ezért mások által létrehozott és felfuttatott blogokon próbál feltörni, látjuk, milyen sikerrel. Kezdte Gabi blogján, aztán a közös blogon, és Joker távozása után Joker blogján. Mindegyik blog szét lett verve...Még az indexes riportjában is átláttak a szitán. Van egy mondás, hogy ha meg akarsz ismerni egy személyt, adj neki hatalmat. Csilla így-úgy -amúgy "hatalomhoz" jutott a közös blogon, és a Joker volt blogján. Csak egy maradhat! :) Aki eddig nem ismerte, most megismerheti. Nekem már volt szerencsém hozzá, amikor még "Gabi" "szoknyája" mögül kiabált, most pedig átvette "Gabi" szerepét.
Persze ez csak az én véleményem.
Inquisitive Man 2018.09.12. 15:54:19
--- in memoriam Marci --- Van helyette Atyek. :)
Majdnem elsírtam magam Sefa posztján.
ramadillo 2018.09.13. 08:26:32
Atyek 2018.09.13. 13:37:21
"Van helyette Atyek"
Ez a nickem beazonosítható, és 2015.07.07. óta aktív te pöcs. Már nagyon irritálsz, tenyérbemászó a stílusod. Te tudod, hogy én ki vagyok, és én is nagyon jól tudom, hogy te ki vagy. Javaslom, hogy beszéljünk meg egy találkozót privátban valahol hamarosan, és mint férfi a férfival négyszemközt beszéljünk át mindent. Tudod, ahogy te is szereted csinálni... Nehogy az legyen megint, hogy a 260-as buszon elkezdek kérdezősködni egy fiatal lánytól, és alig bírj elmenekülni. :)
Inquisitive Man 2018.09.13. 15:46:38
Látszik, hogy kinek a barátja vagy 30 éve. A mocskos stílus ugyanaz.
Bírni kell a kellemetlen kritikát! Emlékszel még mit jelent a hosszútűrés? :)
Ki foglalkozott a nickeddel? Megterhelő három blog üzemeltetése. Nem egy nyuggernek való elfoglaltság. Kettő kifújt. (A Marci kérdez blogodat sajnálom. Ott értelmes dolgokat írtál, szalonképes stílusban.) Egy maradt. Folytathatod azon.
Fogalmad sincs ki vagyok. Lehet, hogy nő vagyok. Hogy fogunk, mint férfi a férfival beszélgetni? Elhamarkodottan írsz, mint ahogy a posztoddal is mellélőttél.
Fölösleges árnyalt fenygetőzéssel operálnod. Én tudom ki vagy. Te nem tudod, hogy kit takar IM.
A fiatal lányokat meg ne molesztáld a 260-as buszon! Nem csoda, hogy elszaladnak előled. :)))
Engem nem irritálsz. Alapvetően igaz, hogy jó ember vagy (ahogy Sefa barátod írta). Még szerethető is vagy, mint egy --- mérges kismalac ---. Ne szívj mellre mindent!
Engem se vegyél annyira komolyan!
Atyek 2018.09.13. 16:13:58
Milyen kritikát? Aki visszatekinti a regisztrációd óta leírt hozzászólásaidat, tisztán láthatja, hogy egy épkézláb normális kommented sincs, csak fikázás. Hol ide, hol oda. Ezekkel nem lehet mit kezdeni.
blog.hu/user/813626/tab/activity
Ki foglalkozott a nickemmel? Hát pont te voltál az, aki úgy akart beállítani, hogy Marci helyett Atyek van.
Tudod, értem én a poént, de nem szeretem. A hosszútűrésről meg annyit, hogy a leghosszabb dolgoknak is van egy végük. A hosszú nem egyenlő a végtelennel. Az egy jól behatárolt sáv. Kinek mennyi...
a századik juh 2018.09.13. 17:31:11
" Megterhelő három blog üzemeltetése. ... Kettő kifújt. ... Egy maradt. "
Nocsak!
Melyik az a három?
sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.09.13. 18:12:43
a századik juh 2018.09.13. 18:42:11
Mi történik, ha le lesz írva a 3 blog neve, amelyről már előre leszögezted, hogy nem hiteles?
Atyek 2018.09.13. 18:45:18
moly.hu/konyvek/neumann-karoly-reszletek-a-feneketlen-to-multjabol
Ha van rá mód, akkor a Gyüliszexből is kérnék egy példányt. :)
sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.09.13. 18:57:49
a századik juh 2018.09.13. 18:58:54
Atyek 2018.09.13. 19:06:11
Pedig minden ott van fentebb:
jt-blogger-egonymus.blog.hu/2018/08/08/zarora_896/full_commentlist/1#c35709389
Világos minden, mint a nap. :-)
a századik juh 2018.09.13. 19:47:53
a századik juh 2018.09.13. 19:49:44
Vagy egyéb köze is van a tanúkhoz, netán a szervezethez?
sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.09.13. 20:32:14
sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.09.13. 20:40:35
Mit találtam: "sefatias, van egy olyan gyanúm, hogy te írtad Palotás László néven a Gyüliszex c. könyvet."
a századik juh 2018.09.13. 20:57:42
Meg amikor rezgésanalízissel megtalálta Rutherford koporsóját egy szupertitkos csoport emlékei alapján.
Vagy amikor nekihajtott egy poszternek. Ezek a történetei sokkal olvashatóbbak, mint a gyüliszex.
Mondjuk volt hasonló története, amikor eladta magát kamuból egy körzetfelvigyázónak talán, és interneten perverzkedtek egymással.
Engem egyszer rá akart venni, hogy nyomozzak a Tánczos Gábor ügyben, merthogy valójában egy befolyásos Tanú fia volt a gyilkos.
Vagy amikor a szervezet hosszas tanakodás után 2 testvérnőt küldött a leszbikus tag megtérítésére, és bikiniben tanulmányoztak a medencében.
De azt sohasem bocsájtom meg Neki, hogy a Jw.orgia nevet lenyúlta!:)
Az az én ötletem volt!
sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.09.14. 18:32:35
a századik juh 2018.09.14. 20:03:45
sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.09.14. 20:52:24
Inquisitive Man 2018.09.15. 21:11:31
Kaptam egy kis figyelmeztetést Egontól.
1. Marci kérdez... (kifújt)
2. Atyek blogja (ez maradt)
3. A közös blog adminja (kifújt)
Vagy tévednék?
a századik juh 2018.09.16. 08:04:06
"sefatias · sefatias.blog.hu 2018.09.13. 18:12:43
ez kábé annyira hiteles infó, mint a többi :D. "
Nekem hitelesnek tűnik! Akkor Sefa szerint a többi is az?
Egonymus+ · http://jt-blogger-egonymus.blog.hu 2018.09.18. 23:15:07
Mindenki kiadta magából, aminek ki kellett jönni és látszólag megnyugodott a háborgó komment-hullámverés.
Eredményekről nem beszélhetek. Inkább veszteségekről. Sajnos 'Marci kérdez...' oldala eltűnt. Az exJT blogok kezdenek lefagyni.
Aztán a valamikori "közösblogmunkatársaim" közül, ketten kapásból töröltek a FB-os ismerőseik közül. Ez önmagában nem is lenne baj, de nem értem miért? Nem bántottam egyikőjüket sem. Na mindegy, ez van.
Közzé akartam tenni Marci "Reposzt" bejegyzését, de már nem elérhető az archívtárban. Ha van igény rá, fel tudom tenni kommentekkel együtt, mert elmentettem.
Áldás és Békesség!
Szeretettel, Egonymus
magnolia21 2018.09.20. 10:46:42
Egonymus+ · http://jt-blogger-egonymus.blog.hu 2018.09.20. 22:12:14
Megyek az utamra. Meggyászoltam a JT-s múltamat. Megpróbáltam a az őszinte szívűekhez szólni itt az oldalamon. Csak remélhetem, hogy akihez kellett, eljutottak a gondolataim.
Egonymus+ · http://jt-blogger-egonymus.blog.hu 2018.09.20. 22:30:42
Láthattad, hogy volt, aki arccal és névvel vállalta a nem éppen kedves hozzászólásait. Pedig ezt a stílust sokszor az "arctalan" kommentelők alkalmazzák.
Én ismeretlenként sem voltam gátlástalanul durva senkihez sem. És mégis potenciális veszélyforrásként tekintett rám néhány admin a közös blogban. Voltak persze, akik nem foglaltak állást. A két éves közös munka sem győzte meg a bizalmatlanokat arról, hogy ártalmatlan vagyok. Biztos így kellett történnie.
Inquisitive Man 2018.10.10. 12:28:45
Hetek óta semmi aktivitás! Döglött, kifulladt oldalak.
Ennyit a magasztos célokról.
Inquisitive Man 2018.10.28. 22:56:25
Egon legalább emelt fővel jelentette be a zárórát.
Nem kívánok döglődő halként heverni a fövenyen, a többi híres-neves bloggerrel.
A te blogod is eldöcög még. Aztán...?
Utolsó kommentek